הרב מאיר
הרב מאיר

מנהל בית חב"ד הותקף ברחוב: "בשניות הראשונות קפאתי מפחד"

הרב מאיר אבוטבול הצליח להימלט מהתוקף שניסה לשדוד אותו: "הרגשתי חשוף ופגוע, האיש שתקף אותי נראה מעורער בנפשו"

פורסם בתאריך: 20.5.20 11:11

"קפאתי ולא יכולתי לזוז, פחדתי שמשהו רע מאוד יקרה. לא יכולתי להגיב בשניות הראשונות. הפחד משתק", כך מספר הרב מאיר אבוטבול מנהל בית משיח חב"ד בבת ים, שהותקף באמצע הרחוב אתמול (שלישי) בשעות הצהריים.

על אף הפחד, הרב אבוטבול התעשת ובתוך דקות ספורות והצליח להגן על עצמו מפני האלמוני שהתנפל עליו ברחוב. "אני מסתובב פעם בשבוע במרכזיים מסחריים כדי לאסוף תרומות למשפחות במצוקה", אומר הרב אבוטבול, "ואתמול, כשיצאתי מאחת החנויות, הגיע לעברי אדם, כבן 60, וחטף לי את הטלפון מהיד, אני לא יודע מאיפה עזרתי אומץ לחטוף לו חזרה את הטלפון, כי אותו האדם נראה גדול ומאיים עם מבט משונה בעיניים, אבל לא ויתרתי ולקחתי חזרה את הטלפון הנייד, ואמרתי לו שאקרא למשטרה. באותו הרגע   הוא השתגע, הוא העיף לי את האופניים ואת הכובע, פעם אחר פעם ואז הוא ניסה ממש להכות אותי".



הרב אבוטבול הצליח בסופו של לחמוק מהתוקף, ורץ לאחת החנויות הקרובות וביקש עזרה. "נכנסתי לאחת החנויות וצעקתי לאנשים שיעזרו לי. אבל האנשים התמהמהו, לא שאלו אותי מה קרה, אלא שאלו את התוקף אם הוא רוצה מים ומה קרה לו ולא התקשרו למשטרה. אני המותקף והם מרגיעים את התוקף. ברחתי מהמקום ולא התקשרתי למשטרה כי גם הוא נמלט. היה קשה לי לעמוד בסיטואציה. אלימות זה לא משחק ילדים".

לאחר שהרב אבוטבול חזר לבית חב"ד, הוא סיפר לציבור המתפללים מה אירע והם יצאו יחד לסרוק את השטח אבל לא מצאו את התוקף. "חשוב מאוד להסתובב עם גז מדמיע", הוא אומר, "אני תמיד מסתובב עם גז מדמיע אבל דווקא אתמול בגלל החום הקיצוני שכחתי אותו. הדבר הכי חשוב הוא שהציבור ידע לעזור בשעת אמת. הרגשתי חשוף ופגוע. ציבור יקר, אל תתמהמהו, אם זה קורה לכם התקשרו למשטרה".

לאחר התקיפה העלה הרב אבוטבול פוסט שבו סיפר מה אירע לו. בתוך זמן קצר הוא הוצף בתגובות שביקשו לחזק אותו, בהן גם של ראש העירייה צביקה ברוט וממלא מקומו ומחזיק תיק החינוך אלי יריב.



תגובות

תגובה אחת
  1. ניר דהן

    חזק ואמץ אל תירא ואל תיחת אתה עושה קידוש השם גדול תמשיך כך ותלך מחיל אל

-->
🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות