יהונתן
יהונתן

חיים יונתן, בן ארבע וחצי, בסכנת חיים. אביו: "מתפללים לנס"

לאחר שמוצו הדרכים הרפואיות להציל את חייו, משפחתו של חיים יהונתן פונה אל הציבור: "התפללו לרפואתו"

פורסם בתאריך: 19.5.20 15:44

בגיל ארבע וחצי מתמודד חיים יהונתן עם גידול קטלני בראשו. "אנו מאמינים בנסים", אומר אביו המודאג שפונה אל הציבור ומבקש להתפלל לרפואתו.

לפני מספר חודשים לקה יהונתן חיים בגידול בראשו. מהר מאוד הבינו הוריו כי אין מענה רפואי לבעיה, לאחר שלא נמצא טיפול שיוכל לשפר את מצבו של בנם. כעת הוריו ובני משפחתו מחכים לנס אשר יציל את בנם יהונתן שטרם מלאו לו חמש שנים.



לפני למעלה מחצי שנה החל יהונתן להרגיש לא טוב. לאחר בדיקות גילו הרופאים כי בראשו נוצר גידול מסוכן. "זה קרה אחרי סוכות", נזכר אמיר, אביו של יהונתן. "לפני כן הוא רכב ארבע שעות באופניים והרגיש טוב. למחרת הוא קצת הקיא".

.לאחר מספר ימים שבהם המשיך יהונתן להרגיש לא טוב, לקחו אותו הוריו אל בית החולים וולפסון. "משם התגלגלנו למיון, הרופאים בדקו אותו והתחיל כל התהליך. אז גילינו שיש לו גידול בראש".

הניסיון להעניק לילד טיפול רפואי נכשל ומצבו החל להידרדר. "יש לו אח תאום שעדיין קטן מדי ולא מבין עוד את המצב. אבל האח הגדול בן התשע כבר יותר מבין. לא מזמן הכנו אותו לסיטואציה מורכבת של אם חלילה יקרה משהו לאחיו. הוא אמר לנו: 'אל תהיו עצובים, הוא עוד יעמוד על הרגליים'. זה משהו לא פשוט בכלל".

לאחר שכבר אף אפשרות רפואית לא עומדת על הפרק, נותרו הוריו עם תקווה שנס יציל את בנם ומכוונים להתפלל לרפואתו. "עשינו טיפולים והם לא צלחו. אני ואשתי מעל שנה לא עובדים". מספר האב ומוסיף, "אני רוצה שהילד שלי יינצל. מבחינת הרפואה אין מה להציע לנו. אנחנו אנשים שמאמינים בנסים. רק נס יוכל להציל אותנו ואנחנו קוראים לציבור שיתפלל לרפואת חיים יהונתן בן ליזי עליזה".



אולי יעניין אותך גם

תגובות

5 תגובות
  1. כריס טים

    מתפלל לרפוא שלמה לחיים יהונתן ומאמין ברפואה שלמה עבורו!

  2. מיטל

    מתפללים עליו…. הורים ומשפחה יקרה תהיו חזקים… עוד יהיו לכם ניסים

  3. רבקה

    שיהיה רפואה שלמה במהרה
    צריך תמיד לזכור : אפילו חרב חדה מונחת על צווארו של האדם אל יתייאש מן הרחמים
    ישועת ה' כהרף עיין

  4. אל נא לה רפואה נא לה

    אל מלא רחמים.. נתפלל בכל ליבנו ונפשנו ל חלמתו. ניסים זה מעל הטבע. החב שלנו שבור כולנו באזור מתפללים לרפואותו. אין שום ייאוש בעולם כלל!

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות