חוף הים
חוף הים

צפו: רגע לפני פתיחת עונת הרחצה – חופי בת ים עמוסים

חופי הרחצה ייפתחו רק ביום רביעי, אבל גם בבת ים השרב הוציא רבים לחופים

פורסם בתאריך: 16.5.20 14:26

מזג האוויר השרבי היום (שבת) הביא מתרחצים ומבקרים רבים לחופי בת ים, שנראו עמוסים, כמו בכל חלקי הארץ. בבת ים שירותי ההצלה טרם שבו לפעילות באופן רישמי, אך מצילים הסתובבו החופים מחשש לטביעות ונפגעים.

לקראת סוף השבוע הודיע שר הפנים אריה דרעי, כי חופי הרחצה ייפתחו ביום רביעי הקרוב, 20 במאי. זאת, כאשר בימים הקרובים יידרשו ברשויות המקומיות להכשיר את החופים  בכפוף להנחיות משרד הבריאות.



אולם בחופי בת ים, כמו בחופים נוספים ברחבי הארץ, רבים הגיעו לחופים, תוך הפרת הנחיות משרד הבריאות האוסרות על התקהלויות. כמו כן, בחוף תלסה אף נערכה מסיבת חוף. יצויין, כי באותה העת נראו בחוף הים פקחי עיריית בת ים, אך לא נראה שהצליחו לאכוף את הנחיות צו הבריאות במלואן.

מהמשנה לראש העירייה ומחזיק תיק חופים, ירון לוי, נמסר כי "לאחר שיחה שקיימתי ביחד עם ראש העיר ומנכ"לית העיריה בשבוע שעבר – לאור העובדה כי היה ידוע לנו ששישי שבת יהיו ימים חמים והחשש שהיה כי הציבור יגיע לחופי הרחצה, כפי שראינו בימים האחרונים בערים אחרות – הוחלט לדאוג לשלום ציבור המתרחצים ולמקם מצילים 'סמויים' בין המתרחצים בנוסף לרכבים של אגף החופים שבהם גם היו מצילים".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. עדי

    החופים מלאים, והזבל "שולט" בחופי הים. ראש העיר חייב להוציא טרקטורים לאיסוף האשפה במיוחד בחום השורר בחוץ.

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות