צילום באדיבות ארגון ידידים

בת ים: לאחר שעות של חיפושים אותר בן 83 כשהוא שוכב בשיחים

במבצע איתור משותף למשטרה ולארגון ידידים אותר הנעדר שכשהוא במצב פיזי ירוד

פורסם בתאריך: 7.5.20 15:39

לאחר שיתוף פעולה בין המשטרה לארגון ידידים, אותר לפנות בוקר קשיש במצוקה שנעדר בבת ים.

אמש (רביעי) בשעות הערב, התקבל במשטרה דיווח על קשיש כבן 83, מבת ים, לאחר שנעדר מספר שעות והיה חשש לחייו. מהדיווח עלה כי נוצר קשר טלפוני עם הקשיש, אך הוא לא ידע לתאר היכן נמצא. זאת, ככול הנראה משום שהיה במצב פיזי ירוד, בעקבות שהות מתמשכת בחוץ ללא מזון ושתייה.



במסגרת המאמצים לאתר את האיש פתחה המשטרה בבדיקה מקיפה, ממנה עלה כי הקשיש נמצא באזור פתוח רחב בעל תוואי שטח מאתגר. למקום הוזנקו מסוק משטרתי, פרשים משטרתיים ומתנדבי משטרה.

במקביל, הזעיקה המשטרה את יחידת הג'יפים של ארגון ידידים – מרכז, על מנת לסייע בחיפושים בשטח הפתוח באמצעות רכבי 4X4. בתוך זמן קצר הגיעו למקום כ-15 מתנדבים עם ג'יפים המתאימים לחיפוש בשטח.

כול הכוחות חברו יחדיו וניהלו סריקות נרחבות בשעות הלילה ובתנאי שטח מאתגרים. החיפושים התבצעו לאורך קו החוף, בדיונות החול הגבוהות ובצמחייה סבוכה.

לאחר שעות של חיפושים, לקראת השעה 02:00 בלילה, אותר הנעדר על ידי מתנדבי ידידים לאחר ששני אזרחים הצביעו על מיקומו של הנעדר, ששוכב בין השיחים.

המתנדבים, יחד עם השוטרים וחובשי רפואת חירום שהגיעו למקום מצאו את הקשיש כשהוא תשוש, סובל מהיפותרמיה ובמצב מבולבל. לאחר בדיקה רפואית הוא פונה באמצעות אמבולנס לבית החולים לקבלת טיפול רפואי.

במשטרת ישראל ביקשו להודות למתנדבים על מאמצי החיפוש ואיתור הנעדר בשעה מאוחרת בלילה.



אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות