קורונה
צילום: SamaraHeisz5 / shutterstock.com

כבר השתילו לכם שבב במוח? התיאוריות שמדבקות לא פחות מהקורונה

בטח גם אתם נתקלתם בשלל תיאוריות הזויות שבהם ענק לא נודע שולט במוחנו ובחיינו. כך צומחת הקונספירציה בחסות המגפה

פורסם בתאריך: 7.5.20 12:25

התפשטות הקורונה הביאה איתה תחביב מאוד לא חינני: הפצת תיאוריות קונספירציה שמדבקות בטמטום בערך כמו הנגיף.

קונספירציות הרי לא חסרות ואפילו למכחישי השואה יש הוכחות ממש ברורות אמיתיות ומשכנעות אבל כולנו יודעים את האמת המרה. מפתחי התיאוריות ההזויות בצל הקורונה יודעים לספר וברצינות גמורה על שבבים שמכניסים לאנשים באמצעות חיסון, וכל תיאוריה דמיונית מתפתחת לעוד אלף דמיונות פחדים והזיות. צאו מהסרטים ומהר. הקורונה עשתה רע לאנשים בהרבה מובנים, אחד מהם הוא ההסתגרות בבתים וצפייה בסרטים ברצף שהפכה לא מעט אנשים לתסריטאים גרועים במיוחד בסרטי מדע בדיוני עם עלילה מרושלת.

אני נתקל בשבועות האחרונים ביותר ויותר אנשים שטוענים שבב יהיה מוחדר כלפות ידנו אם נתחסן. "תכירו את השבב החמוד הזה הוא קטן ויהיה מוחדר בכף היד שלכם. ברגע שהם לא יהיו מרוצים מכם, הם פשוט יכבו אותו ויעלימו אתכם מהמערכת אתם פשוט לא תהיו קיימים", כך נכתב באחד הפוסטים.



זה לא חדש. תיאוריות קונספירציה תמיד היו ותמיד יהיו. העניין הוא שבימים אלה בחסות הפחד והחרדה מהנגיף ששיתק את העולם בשיתוף הרשתות החברתיות והקלות שבה אפשר להפיץ פייק ניוז – הפכו את הקונספירציה למגפה של ממש.

אמירה של ראש הממשלה על כך שאם היה יכול היה מצמיד לאנשים חיישנים כדי להקפיד על שמירת מרחק של שני מטרים, הפכה בלילה מבדיחה לא לגמרי מוצלחת לתיאוריה לא מוצלחת עוד פחות. לא, לא יחדירו לנו חיישנים. ולמען האמת, יש לי תחושה שאחרי פארסת המטושים שאולי ישראל לא כזאת מעצמה בקניית ציוד, בטח לא חיישנים.

ועל מה המהומה? חיישן (או באנגלית –  Sensor) הוא מתמר הממיר ערכים פיזיקליים לתנועה מכנית. חיישנים משמשים במערכות שונות ממגוון תחומים. יישומים נפוצים של חיישנים נמצאים בכלי רכב, במנועים, בלוויינים מלאכותיים, במכשירים רפואיים, בתעשייה וברובוטים.

הטלפונים החכמים מצוידים בחיישנים רבים, כמו חיישני אור, צבע, ברומטר, מדחום ומד לחות, חיישן לשדות מגנטיים, מד תאוצה, גירוסקופ ועוד. החיישנים נוסו ברפואה כשהוכנסו לגלולות כדי לוודא שהחולה אכן לקח אותם. מעבר לכך לא היה בהם שימוש בבני אדם.

בשנת 1998, הושתל לראשונה שבב תת-עורי בבן אדם, כחלק מהניסוי השבב שימש לפתיחת דלתות והדלקת אורות. אבל מפריחי הקונספירציות מדברים בכלל על סוג טכנולוגיה שלא פותחה בשום מדינה: החדרת שבבים למוח האדם ושליטה בו מרחוק. סטייל זומבים.

עוד נדבך בתורת הקונספירציה היא החדרת שבב לגוף האדם דרך חיסון ובאמצעותו שליטה על האדם, ולכן יש שמזהירים מפני חיסון, למרות שלא קיים שום חיסון לקורונה ולא ברור מתי יהיה.

בהודעת שר הביטחון נפתלי בנט על "פריצת דרך משמעותית" במציאת נוגדן לנגיף קורונה. מדובר בכלל בנוגדן שתוקף את הנגיף באופן חד-שבטי, ויודע לנטרל אותו בגוף החולה ולא על חיסון שמגן על האדם מפני הידבקות עתידית, כמו חיסוני השפעת למיניהם. חוץ מזה, כדאי שלא תזרקו את המסכות כי הצפי למציאת הנוגדן הוא בכלל באמצע 2021.

ואיך אפשר בלי כוכבת המסיבה? אנטנת G5, שמעבר לקרינה – עניין מטריד בפני עצמו – הפכה לחוט המקשר בין הנגיף לבין השבבים. על פי אחת התיאוריות, דרך פנסי הרחוב תהיה לממשלה אפשרות לשלוט באנשים עם השבבים. איך? כפי שציינתי קודם, התסריטים בסרט המדע הבדיוני מאוד מרושלים.

כל התיאוריות האלה מסוכנות, בעיקר התגובות הכוחניות שמופנות כלפי שמי שמעז לערער. בדיוק כמו כת. בדיאלוגים ברשתות החברתיות מי שלא מסכים חוטף אש ובכל הכוח.



הם מגייסים רבנים שמשכנעים שיש פה מזימה כלל עולמית כשהמטרה היא בדיוק כמו בהרצאות הרגילות שלהם. תחזרו בתשובה אם לא – העולם הולך לאבדון.

אז, אנשים, בואו רגע נתרכז בבעיות האמיתיות, של זינוק במספר המבוטלים, של מערכת בריאות שמשוועת לתקציבים, של מתווה שבור לחזרה ללימודים ושל הזמן הרב שיידרש לכולנו כדי לשקם את מה שהותירה כאן המגפה. אחר כך נתפנה לשבבים.

 

 

תגובות

5 תגובות
  1. חתום

    מעניין מי מממן אתכם שאתם זורעים כאן כאלו שקרים. לתקשורת יש רצון לקדם את הגברים הללו והרבה יד בעניין. מה קרה נבהלתם שבאמת פתאום יוצאת לאור?

  2. חשיפה לציבור של כפיית חיסונים 5G אסדת הגז

    כן. ואתה המומחה הגדול למה שמתרחש בעולם. כי לך יש נגישות לכל המסמכים הסודיים הרב משהו מבת ים. אז בוא אני אגיד לך מיליוני גרמנים האמינו שאם היהודים ישארו בחיים אז הם יהרסו את גרמניה מבפנים ובגלל זה הרגו 6 מיליון. מיליוני אמריקאים האמינו שיש נשק אטומי בעיראק ובגלל זה שלחו את הילדים שלהם למות במלחמה שבכלל בסוף התברר היתה על השתלטות תאגידים על שדות נפט. ומיליוני אנשים מאמינים שהוירוס פרץ בשוק מעטלף ליד המכון הווירולוגי הכי גדול בעולם בסין. . אין לך מושג מה אתה אומר. ראש הממשלה לא צחק כשהוא דיבר על שבב, הוא אמר גם שזה יהיה חוקי. ראש הממשלה לא צוחק כשהוא אומר משהו. הוא שותל תודעה. וזה מה שהוא עשה לכולנו. לא סתם ב1.5 שונו תקנות וועדת הלסינקי למתן חיסונים ניסיוניים ללא אישור אפוטרופוס. (כן, תבדוק לפני שאתה מפטפט בפומבי) אגב, גם לא האמנת שאסדת ליוויתן תקום ותרעיל את הים האדמה והחופים אבל זה קרה. ויקומו עוד 31 כאלה. כדאי שתתפוס את הצד של העם שלך במקום לדבר שטויות במקומון התורני. אל תזלזל ברב יצחק יש לו כמה וכמה תאים אפורים עלייך מסתבר.

  3. מלמד

    תשמור את הכתבה הזאת בעוד שנה נדבר אחרת !!!!!!
    ואין קשר ללחזור בתשובה לבין לא…….(יש אבל זה לא הפואנטה כרגע)
    המדינה כבר לא תהיה אותו דבר… מה שנקרא מלחמת עולם חמישית בדרך לפה…….הדבר היחיד שאני רוצה שיקרה כשכל הסיוט הזה יתחיל ( ואני יודעת שהוא יתחיל וזה לא שאני רוצה בזה פשוט בגלל אנשים כמוכם זה יקרה וכמה שיותר מהר) זה להסתכל לאותם אנשים בעיניים שצוחקים מהדבר הזה ולשאול אותם אם באלהם להמשיך לצחוק ושרק בגללם המדינה היא ככה….

-->
🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות