מפקד מחוז דן בפיקוד העורף: "המערכה לא הסתיימה – הנגיף עדיין כאן"

אתמול התקיימה פגישת עבודה בין בכירי עיריית בת ים לנציגי פיקוד העורף, לצורך קביעת מדיניות להמשך אכיפה ושגרה בצל הקורונה

פורסם בתאריך: 6.5.20 10:41

בימים של החזרה המדורגת לשגרה, ראש עיריית בת-ים, צביקה ברוט ומפקד מחוז דן בפיקוד העורף, אל"מ אריאל בליץ קיימו אתמול (שלישי) פגישה שבה דנו על ההתמודדות עם השגרה חדשה.

הפגישה נועדה לצורך הערכה, מעקב ותיאום ציפיות בפעילות העירייה ופיקוד העורף בהמשך המאבק למניעת התפשטות נגיף הקורונה. בפגישה שהתקיימה בבניין עיריית בת ים נכחו בכירים נוספים מפיקוד העורף והעירייה.

"המערכה לא הסתיימה, הנגיף עדיין כאן. על אף החזרה לאט לאט לשגרה – זו לא שגרה. אלו חיים 'בנוכחות הקורונה' יש לזכור זאת וכן, להיערך בהתאם ולשמור על הנחיות משרד הבריאות. ניכר במהלך תקופה זו כי עיריית בת ים היא מודל וסמל לרשות מצטיינת. אירוע זה, הוכיח לנו כי אין תחליף להכנות של הרשות ופיקוד העורף יד ביד", ציין אל"מ אריאל בליץ במהלך הפגישה.

עוד הוסיף  כי "אני מלא הערכה לראש העירייה, מנכ"לית העירייה והצוותים המקצועיים על הפעילות וההתמודדות עם המשבר, בסיוע של פיקוד העורף, בחודש וחצי האחרונים".

ראש העירייה צביקה ברוט, מסר בסיום הפגישה: "אני מודה לפיקוד העורף על שיתוף הפעולה בניהול מצב החירום של הקורונה בבת ים. הצלנו חיים בכך שנערכנו מראש בצורה טובה, קיבלנו החלטות קשות כמו סגירת בתי הכנסת הרבה לפני כל המדינה, ואף סייענו לרשויות אחרות שהתקשו באירוע".

"בסופו של דבר הבאנו את בת ים להיות אחד המקומות הבטוחים בארץ, ואני בטוח שהעבודה המשותפת תימשך לכל אורך אירוע הקורונה שימשיך ללוות אותנו בתקופה הקרובה. אני מחזק את תושבי העיר וקורא לציבור להמשיך ולשמור על ההנחיות מצילות החיים".



אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות