צילום: AstroStar / shutterstock.com

בני נוער מבת ים נתפסו במסיבת טבע בערב יום השואה

במקום הופעלה מערכת הגברה ונמצאו מספר גדול של בקבוקי משקה אלכוהולי

פורסם בתאריך: 21.4.20 10:59

בני נוער מבת ים נתפסו מקיימים מסיבת טבע פיראטית בחולות ראשון לציון, בערב יום הזיכרון לשואה.



אמש (שני) הגיעו פקחי החברה לביטחון של עיריית ראשון אל אזור אגם הנקיק שבחולות המערביים של העיר, וחשפו מסיבת טבע לא חוקית שהתקיימה תוך הפרת הגבלות ההתקהלות של צו בריאות העם.

במסיבה השתתפו 25 בני נוער, חלקם מבת ים. לאחר שהתקבלו בימים האחרונים דיווחים על כוונה לקיים מסיבות באזור. הפקחים פשטו על המתחם והפסיקו את המסיבה. במקום נמצאו מערכת הגברה ומספר גדול של בקבוקי משקה אלכוהולי וכן מחצלות וכיסאות.

פקחי החברה רשמו 12 דוחות על התקהלות אסורה נגד בני הנוער והצעירים, בגילאי 16 עד 20 שהגיעו מבת ים, נס ציונה וחולון. עוד דווח כי בסך הכל השתתפו באירוע הלא חוקי לפחות 25 צעירים שחלק מהם הצליחו להימלט מהזירה בזמן הגעת כוחות הפיקוח אל המקום.

הפעילות הלילה בוצעה באופן יזום על ידי פקחי החברה לביטחון של עיריית ראשון לציון לאחר שבמהלך שבוע שעבר זיהו רחפני החברה שתי מסיבות בטבע באותו מקום, אז פקחים בסיוע שוטרים הפסיקו את המסיבות ואף נרשמו דוחות. הפעם במקביל לרישום הדוחות התקשרו הפקחים להורי בני הנוער ועדכנו אותם.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

4 תגובות
  1. מלי

    מסיבת טבע- רעיון נורא לערב יום השואה, מלבד עונש כספי מן הראוי לתת עונש חינוכי שילוו שורדים שואה לפרק זמן ותוך כדי כך ילמדו את סיפור הצלתם, אולי זה יביא לשינוי ביחסם ליום זה

  2. עופרי

    גועל נפש של נוער !! איזה חינוך קיבלו? מזל שיש גם נוער טוב ומתנדב בארץ ישראל

  3. א

    אני לא מבינה למה לא הדגשתם גם באדום בוהק שורף לעניים את המילה בני נוער מבת ים. לא היה לכם בטונר ?

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות