דואר
דואר

צפו: הסרטון שפורסם ב"השקמה" וגרם לראש העירייה לסגור את סניף הדואר

אחרי הפרסום ברשתות החבריתיות וב"השקמה בת ים" על התקהלות אסורה מחוץ לסניפי הדואר, החליט ראש העירייה לסגור את הסניף

פורסם בתאריך: 20.4.20 14:18

ראש עיריית בת ים, צביקה ברוט, יצא לפני זמן קצר בהנחיה דרמטית והורה לסגור את סניף הדואר בעיר בעקבות התקהלות אסורה, בניגוד להוראות השעה וצו הבריאות.

"פיקוח נפש דוחה הכל", הודיע ברוט בדף הפייסבוק שלו, "הוריתי לפני זמן קצר לסגור לראשונה סניף של הדואר, בעקבות התקהלות אסורה של תושבים מחוץ לסניף. זה חוזר על עצמו שוב ושוב בחודש האחרון, כמו שרואים בסרטון שצולם בסוף השבוע".

כאן ב"השקמה בת ים" על ההתקלות האסורה ביום שישי מחוץ לסניף הדואר.

כזכור, גם בסוף השבוע וגם לאחר שהוענקו מענקי הממשלה נראתה התקהלות מחוץ לסניפי הדואר בבת ים, כפי שפורסם לראשונה ב"השקמה בת ים". היום החליט ראש העירייה לנקוט בצעדים.



ברוט שצפה בתמונות החליט לסגור את הסניף, וציין בפוסט שפרסם בפייבוק: "השיטור העירוני והפקחים לא צריכים לשמש כסדרנים עבור דואר ישראל. על חברת הדואר להציב סדרנים משלה כדי לשמור על בריאות הלקוחות שלה, כפי שעשו רשתות השיווק".

פיקוח נפש דוחה הכל.הוריתי לפני זמן קצר לסגור לראשונה סניף של הדואר, בעקבות התקהלות אסורה של תושבים מחוץ לסניף. זה חוזר על עצמו שוב ושוב בחודש האחרון, כמו שרואים בסרטון שצולם בסוף השבוע. השיטור העירוני והפקחים לא צריכים לשמש כסדרנים עבור דואר ישראל. על חברת הדואר להציב סדרנים משלה כדי לשמור על בריאות הלקוחות שלה, כפי שעשו רשתות השיווק. מנגד גם עלינו, הציבור, יש אחריות לשמור על ההנחיות. מותר לצאת לרחוב כשיש צורך, אך אסור להתקהל וללכת ללא כיסוי פנים.אם זה לא יקרה, נמשיך להפעיל קנסות ונסגור סניפי דואר כדי להבטיח את בריאות הציבור. עבדנו בבת-ים קשה מאד כדי לנצח את הסטטיסטיקה ולהביא לירידה דרמטית של קצב ההדבקות בעיר. אנחנו לא נרשה שמישהו יפגע בהישג הזה ויסכן את שלום התושבים שלנו.

Publiée par ‎צביקה ברוט‎ sur Lundi 20 avril 2020

עוד ציין כי "מנגד גם עלינו, הציבור, יש אחריות לשמור על ההנחיות. מותר לצאת לרחוב כשיש צורך, אך אסור להתקהל וללכת ללא כיסוי פנים. אם זה לא יקרה, נמשיך להפעיל קנסות ונסגור סניפי דואר כדי להבטיח את בריאות הציבור. עבדנו בבת ים קשה מאוד כדי לנצח את הסטטיסטיקה ולהביא לירידה דרמטית של קצב ההדבקות בעיר".

 



אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. צדק ראשוני

    במקום לדאוג שיהיה סדר הוא פשוט סוגר. גאונות!
    אולי תסגור את כל העיר וזהו?! הרי יש הרבה אנשים שמסתובבים כאילו אין קורונה. פשוט תסתובב בכל העיר. הדואר אינו הבעיה. התושבים שמזלזלים כן.

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות