טנדר בים
טנדר בים

סערה בעקבות תמונה: מדוע פקחית העירייה נכנסה לים? I צפו בתיעוד:

הפוסט שגרר תגובות נאצה וההבהרה של מקורבת לפקחית: "אנחנו לא אוחזים אקדחים אבל כמה קלה היד על הדק המקלדת". ומה אתם חושבים? צפו בסרטון

פורסם בתאריך: 17.4.20 11:55

זה התחיל מפוסט, שבו נטען כי פקחית העירייה הורתה לתושבי העיר לעזוב את חוף הים, ואז נכנסה למים. הפוסט עורר תגובות נזעמות ובעקבותיו יצאה מכרה שלה בהבהרה.

ביום רביעי בשעות הבוקר הגיעו מבלים לחוף הים בבת ים ופוזרו על ידי הפיקוח העירוני בשל הנחיות משרד הבריאות. אחד התושבים שזעם על הפקחית, צילם אותה ופרסם את התמונה לרשתות החברתיות. הוא כתב כי לאחר שהפקחית פזרה את כולם היא בעצמה נכנסה למים. אלא שבתיעוד שהגיע ל"השקמה בת ים", מסתבר כי הפקחית נכנסה למים כדי לנסות להציל צב ים.



פוסט שפרסם התושב הוא ציין: "זו הפקחית של עיריית בת ים שמילאה הבוקר את ההוראות וגירשה את כולם מהחוף. אחרי שנתנה דוח לזוג שהשתזף, היא וידאה שהחוף ריק, והרשתה לעצמה את מה שאסור לאחרים: חלצה נעליים, קיפלה מכנסיים, והלכה ליהנות קצת במים".

בהמשך כתב: "אנחנו, שהשקפנו עליה מרחוק, מהצוק, חשבנו: אם נשיא המדינה חושב שמותר לו לצפצף על ההנחיות ומתבדח על זה ש'קיבל על הראש', אבל לא מתפטר, וראש הממשלה חושב שמותר לו אפילו להצטלם כשהוא מפר אותן, ושר הבריאות לא מתפטר ואינו מפוטר אחרי שהפר את הוראות המשרד עליו הוא מופקד, אז למה שלפקחית מעיריית בת ים יהיה אכפת?".

הפוסט גרף מאות תגובות זועמות של אזרחים. בעקבות התגובות הקשות, מכרה של הפקחית העלתה פוסט שבו הבהירה: "כוחה ההרסני של המילה הכתובה. ויותר מזה, הכוח ההרסני שיש בידינו, מאחורי המסך. איש שאני לא מכירה צילם אישה שאני מכירה, שהיא פקחית בעיריית בת ים, מהמרפסת שלו. בתמונה רואים את הפקחית, ללא נעליים הולכת על החוף כאשר רגליה טובלות במים".

אותה מכרה הוסיפה כי בניגוד למה שנטען יש תיעוד של מה שבאמת אירע באותם הרגעים. "הפקחית הנהדרת חלצה נעליה כדי למשות מהמים צב ים פצוע שלאחר מכן התגלה שמת. אותו האיש צילם אותה שניות אחרי החילוץ, וכן, עדיין הייתה ללא נעליים", כך המשיכה המכרה, "מהבוקר, אותה אישה שאני מכירה שנים רבות, מקבלת הודעות נאצה, קללות, השמצות והכפשות. אחד הגדיל לעשות והשווה אותה לנאצים. אומנם אנחנו לא אוחזים אקדחים של ממש בידיים – אבל כמה קלה היד על הדק המקלדת".

צפו בתיעוד:



אולי יעניין אותך גם

תגובות

10 תגובות
  1. בת ימי

    אני גאה שפקחית עיריית בת ים היא אדם כל כך ערכי ואיכותי למרות השמצות השווא.⚘

  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    לצערי משעממים לאנשים דבר טוב גורר אותם לדברים רעים לא פר עובדים כל כך קשה הפקחים ולאנשים יש רק רע לא

  3. עצוב

    ידוע שפקחי בת ים ובעיקר בחופים הם מעל החוק. רק חסר שייקחו פרוטקשיין מבעלי המסעדות ואולי זה בכלל כבר קיחם

  4. היידה פקחית!

    מותק של בחורה כל הכבוד לה על העבודת קודש ושישרפו המפרים והקנאים

  5. שם

    אנשים רק מחפשים לצאת נגד המשטרה/פקחים, כל דבר שהם עושים ישר הם מאשימים אותם, לא מכבדים בארץ שוטרים, וזאת פשוט בושה..

  6. בארי

    אנשים כפוי טוב הפקחים רצים לפזר את התושבים שמר\שים לעצמם להפר צו בריאות ולסכן את כולם הפקחים עו\שים עבודת קודש לא רק דוחות גם לחלק מזון לנזקקים ולמי שפונה למוקד שאין לא מה לאכול גם בימים קשים אלו עוסקים בנתינה אין סופית ולגבי הפקחית בחוף הים נכנסה להציל צב ים את זה לא מראים לכם וזה חבל היגיע הזמן להתחיל לתת דוחות במקום נחמדות חי אדם זה לא הפקר ומי שרומה למות שיעשה את זה לבד אף אחד לא רוצה להידבק בקורנה שיחפש מקום אחר רוצים לחזור לשגרה כמה שניתן אז תתחילו לשמוע להנחיות במקום לקטר

  7. חיים

    אם אני הייתי הפקח במקום הפקחית הייתי טובע הוצאת דיבה רכילות ולשון הרע

  8. ליז

    בת ימים שמוציאים לעיר שם רע לא די שלא שומרים על הסגר גם עושים עליהום על מי ששומר עליהם וגם אם נכנסה בשביל הכיף שלה היא לא הזיעה בגלל הנבלות שהיו בים

  9. דליה חיה כהן

    השם יברך אותך ויזכה אותה לכל הישועות וכל הברכות והמצווה שהיא עשתה בושה וחרפה לעם ישראל בגלל שנאת חינם נחרב בית המקדש ואנשים לא משתנים וממשיכים לעשות את זה מחפשים את הקטנות בושה וחרפה לעם ישראל איפה אנחנו נמצאים יושב יותר חשוב שהיא דברו עם השם יתברך והתפללו להשם יתברך שיבטל את המחלה מעם ישראל ויהיו באחדות ואהבת חינם שבוע טוב ומבורך

  10. ניל

    כל הכבוד לפקחית, עשתה את מה שצריך לעשות ובושה לכל אותם אנשים שמנסים להכפיש ולהרוס שם של בן אדם על לא עוול בכפו, די עם הקלות בהכפשות, אנו בעיצומה של מגפה שבאה לשנות לנו פרופורציות בחיים. מצדיעה לך פקחית מקסימה בעלת לב אנושי.

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות