תושב בת ים מספק הצצה למחלקת הקורונה בוולפסון

תושב העיר, העובד בבית אבות, מספר על האשפוז במחלקה המיוחדת ולא מצליח להבין כיצד נדבק: "אף פעם לא הייתי בבית החולים. אני בכלל ספורטאי"

פורסם בתאריך: 31.3.20 17:35

ויקטור רמבץ', בן 59, תושב בת ים, המשמש כמחסנאי בבית אבות בחולון, המתגורר בבת ים, אובחן כחולה קורונה ביום שישי האחרון. כפי שנחשף כאן ב"השקמה בת ים" לראשונה, רמבץ' העובד בבית האבות משעון בחולון לא חש בטוב מספר ימים וביקש להיבדק, אולם במד"א סירבו לבדוק אותו כיוון שמצבו הבריאותי לא עמד בקריטריונים של משרד הבריאות. רק לאחר שעברו שלושה ימים, הוא הופנה לבית החולים וולפסון ונמצא חולה בקורונה.

מיום ראשון מאושפז ויקטור במחלקת הקורונה בבית החולים וולפסון. את רוב הזמן הוא מעביר בתוך החדר שלו לבד, פרט לביקור הרופאים כאשר רוב התקשות עמם נעשית מרחוק באמצעים אלקטרוניים. "החדר די גדול, יש פה 20 מטר. אני גם רואה קצת טלוויזיה. היום התעוררתי בשתיים בלילה ולא הצלחתי לחזור לישון", הוא מספר.

איך אתה מרגיש עכשיו?
"אני משתעל וגם ירד ועלה לי החום. עכשיו הוא עומד על 38.9".

 

מצבו של ויקטור מוגדר קל ועמו מאושפזים עוד מספר חולים עם מצב דומה במחלקה סגורה. כל חולה נמצא לבדו בתוך החדר במהלך רוב שעות היום, כשאת הזמן הם מעבירים בין היתר העדכון בחדשות דרך אמצעי המדיה השונים.

בנוסף, בתוך המחלקה קיימים אזורים נוספים, בהם מסדרון באורך של 30 מטר, פינת אוכל וחדר מחשבים, בהם יכולים לשהות החולים הקלים במהלך היום. "במסדרון אני עושה הליכות. יש גם חדר מחשבים וחדר אוכל, ומותר לי להסתובב שם", אומר ויקטור.

האמנת שתידבק?
"אף פעם לא הייתי בבית החולים. לא הכרתי את הבית החולים. זה מאוד מרגיז המצב הזה. אני בכלל ספורטאי. הייתי מורה לחינוך גופני ועבדתי באורט חולון. אני מאמן לחינוך גופני ועבדתי בזה במשך הרבה שנים".

היכן לדעתך נדבקת?
"אני לא ממש יודע. לא הייתי במקום שבו נמצא חולה מאומת. יכול להיות שנדבקתי בתחבורה הציבורית מהכיסא שישבתי עליו. כל הזמן הייתי בסדר. יצאתי מהבית עם כפפות ומסכה. אני באמת לא יודע".

ואיך אתה מרגיש עכשיו?
"אני בסדר. אני בן אדם אופטימי. במאי אהיה בן 60, אז מה, אני צריך למות עכשיו?".

תגובות

-->
🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות