חיילי פיקוד העורף בבת ים
חיילי פיקוד העורף בבת ים

לבקשת ראש העירייה: עשרות חיילים הגיעו לבת ים

עשרות חיילים הצטרפו למערך החירום של העירייה ויסייעו בטיפול באוכלוסיות הרווחה. ברוט: "מגבלות התנועה ברחובות רק יגברו לקראת חג הפסח"

פורסם בתאריך: 31.3.20 16:09

הצבא נכנס לבת ים: עשרות חיילים וכלי רכב צבאיים בבת ים, לבקשת ראש העירייה צביקה ברוט.

בפעם הראשונה בתולדות העיר בת ים, חיילי צה"ל יפעלו בעיר כחלק ממערך החירום העירוני. את שיתוף הפעולה יזם ראש העירייה צביקה ברוט, שכבר סיכם עם בכירים בפיקוד העורף על הצבת עשרות חיילים וכלי רכב צבאיים בעיר, אשר יפעלו תחת המנגנון העירוני ויסייעו בביצוע מגוון משימות העירייה בתחום הרווחה והאוכלוסיות המתקשות.



בפיקוד העורף ציינו לטובה את עבודת עיריית בת ים בזמן החירום. ברוט התייחס לכך ואמר: "נערכנו מראש בצורה טובה ואנו ערוכים ברמה הגבוהה ביותר לכל תרחיש. בהתאם לכך ביקשתי להוסיף גם צוותים של צה"ל למערך שאנו מנהלים, כדי לתת לנו תוספת כוח ובכך לשפר את הטיפול בקשישים ובאוכלוסיות הרווחה בבת ים".

בין היתר יפעלו החיילים בחלוקת מזון והבאת תרופות לבתי קשישים. ברוט הוסיף כי "שיתוף הפעולה שלנו עם פיקוד העורף הוא מצוין בשגרה ובחירום. קצין מטעם הפיקוד יושב בימים אלה בעירייה דרך קבע, והם שותפים קבועים לדיוני הערכות המצב שאני מקיים מדי יום. יש לכך חשיבות גבוהה בעיקר לקראת הימים הבאים, בהם מתקרב חג הפסח ומגבלות התנועה ברחובות רק יגברו. אני מאמין שבהמשך עבודה נכונה ושמירה על הנהלים נצליח לעבור את המשבר בזמן הקצר ביותר".

יש לציין כי למרות הגעת החיילים לבת ים, הצבא אינו נוטל פיקוד על העיר אלא פועל תחת מנגנון החירום העירוני.



אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    אין כמו ראש העיר בת ים בכוט כל הכבוד לא רק אומרים משהו בעיר שלא בסדר ישר מסדר יש מתענין מתקשר הוא ראוי לשבח לא היה אצלינו ראש עיר כזה כל הכבוד לא עלה והצלח

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות