רמי לוי
רמי לוי

"סתם יצאנו מהבית": רבים התאכזבו לגלות שלא יתבצעו בדיקות בסניף רמי לוי

לאחר שפורסם כי משרד הבריאות יקים עמדות בדיקות במרכולים תושבים שלא עודכנו ויצאו מההסגר, ניצלו את הזמן לקניות

פורסם בתאריך: 30.3.20 16:12

רבים הגיעו היום (שני) לסניף רמי לוי בבת ים, לאחר שפורסם אמש כי במקום ייערכו בדיקות לגילוי קורונה. אלא שבמשרד הבריאות החליטו להקפיא את הפיילוט, ותושבים שכבר הגיעו למקום ניצלו את ההזדמנות לערוך קניות.



אתמול פורסם כי משרד הבריאות יערוך פיילוט של בדיקות קורונה במרכולים הגדולים, ללקוחות ולעובדים. בין המקומות שנבחרו צוין גם סניף בבת ים. על פי הפרסום הפיילוט אמור היה להתחיל בסניפי רמי לוי בת ים ובתלפיות שבירושלים כשירות חינם ללקוחות ולעובדי הסניפים. עובדי משרד הבריאות וחיילי פיקוד העורף אמורים היו להקים עמדת בדיקות בחניון הסופר במטרה להרחיב את בדיקות הקורונה לכלל הציבור. בנוסף תוכנן להקים עמדות בדיקות נוספות בסניפי שופרסל ברהט, בטירת הכרמל, בבני ברק, ובסניף של רשת ויקטורי.

אלא שלאחר שהנושא קיבל הד בכלי התקשורת השונים, הוחלט לעת עתה לדחות את יישום הפיילוט. הבוקר התברר כי רבים לא היו מעודכנים בשינוי התוכנית והגיעו לסניף במטרה להיבדק.

"רמי לוי עצמו לא הוציא שום הודעה", אומר עובד הסניף, "זה חוסר אחריות של התקשורת להוציא הודעה כזאת, כשרמי לוי בעצמו לא הוציא את ההודעה. הבנתי שמשרד הבריאות אמר שאין הצדקה לעשות פה בדיקות כי אף אחד בסניף לא נדבק, ואין לאף אחד אין תסמינים".

תושבת בת ים שהגיעה לסניף, אמרה: "התאכזבתי מאוד. חשבתי שיעשו בדיקות כי פרסמו אתמול בחדשות. תחושה של תסכול, שבועיים לא יצאתי מהבית, נשמרתי מאוד, אם לא הבדיקה לא הייתי יוצאת".

אישה נוספת אמרה: "כבר שלושה שבועות שאני עם שיעול כבד ובלי חום, אבל התחושה הכללית לא טובה. אף אחד לא רצה לבדוק אותי. התקשרתי כדי לבדוק האם אני יכולה להיבדק בדרייב אין, אבל אמרו לי שכל עוד לא הייתי בקרבת חולה מאומת אני לא אעבור בדיקה. לא יצאתי מהבית עד היום, ועכשיו יצאתי במיוחד כדי לעבור בדיקה. התאכזבתי לגלות את זה. אבל על הדרך קניתי כמה דברים שחסרים לי בבית כדי לא לעבור בעוד נקודה".



אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    אבל בערב כבר הודיעו שזה בוטל בגלל הפחד מנהירת הציבור.
    איך זההששמעו על ההודעה שיהיה בדיקות ולא שמעו את ההודעה שלא יהיה בדיקות כי בוטל?

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות