עבודות נת"ע
צילום: מורן בן זכאי

ראש העירייה מציע: להקדים את עבודות הרכבת הקלה לימי הסגר

זוכרים שעבודות הרכבת הקלה עדיין לא הסתיימו? צביקה ברוט מתכונן לימים שנצא מהסגר

פורסם בתאריך: 29.3.20 17:28

ראש עיריית בת ים, צביקה ברוט, מציע להקדים את עבודות הרכבת הקלה באופן מיידי, על מנת שיתקיימו בימי הסגר ובכך להקל על תושבי העיר לאחר החזרה לשגרה.

בתוך כך, פנה ברוט פנה לחברת נת"ע, שאחראית על ביצוע העבודות, וביקש להקדים באופן מיידי חלק מעבודות הרכבת הקלה לימים אלה – כדי לצמצם את משך העבודות בהמשך, לאחר ההתגברות על נגיף הקורונה והחזרה לשגרה. כמו כן, שוחח ברוט בנושא עם מנכ"ל נתיבי אילון, וביקש גם ממנו לנצל את ימי הסגר כדי לזרז את העבודות, ולמנוע פגיעה נוספת בתושבי העיר.



עבודות הרכבת הקלה בבת ים החלו לפני כשנתיים וחצי. מאז שברוט נכנס לתפקידו הוא מתח ביקורת על התוואי שנקבע וטען לפגיעה בחיי התושבים. כעת מבקש ברוט לנצל את ימי הסגר, שבהם כמעט ואין תנועה בכבישים, כדי לבצע חלק מהעבודות המשמעותיות בתוואי הרכבת.

בשיחה שקיים ברוט עם מנכ"ל חברת נת"ע, חיים גליק, סוכם כי החברה תעשה כל מה שניתן כדי להאיץ את העבודות בתקופת הסגר. במקביל שוחח ברוט גם עם מנכ"ל חברת נתיבי אילון, איתמר בן-מאיר, והגיע עמו לסיכום דומה בנוגע לעבודות של החברה המבוצעות בכניסה לעיר.

ברוט מסר כי "אנחנו חייבים לחשוב גם על היום שאחרי הקורונה, ולנצל את ימי הסגר כדי לבצע כמה שיותר עבודות דחופות ברחבי העיר. אנחנו מתמקדים בניהול מצב החירום והסיוע לתושבים, אבל במקביל נערכים גם להקל על התושבים לאחר החזרה לשגרה".



אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות