ראש עיריית בת ים צביקה ברוט
צביקה ברוט. צילום: מורן בן זכאי

הקלות בתשלום הצהרונים והארנונה תידחה עם אפשרות לפריסה לתשלומים

שורה של צעדים בבת ים במטרה להקל על התושבים ובעלי העסקים

פורסם בתאריך: 15.3.20 19:07

ראש עיריית בת ים, צביקה ברוט, הודיע כי עיריית בת ים החליטה לצאת בשורה של צעדים במטרה להקל על התושבים ובעלי העסקים בעקבות משבר הקורונה.

ברוט ציין בתום סבב פגישות שערך היום (ראשון) הוחלט כי העירייה תקפיא את תשלומי הצהרונים של חודש אפריל, לאחר ביטול פעילויות בעקבות ההשבתה הכפויה. זאת, לאחר שהתשלום עבור חודש מרץ כבר חוייב. כמו כן, בעירייה ממתינים למשרד החינוך שינחה האם התשלום יוחזר או שתינתן הנחה נוספת בסוף השנה.

סגן ראש העירייה ומחזיק תיק החינוך, אלי יריב, אמר: "אנחנו עושים הכל על מנת להקל על האוכלוסיה בימים קשים אלה, כשרבים נמצאים במצב של אי ודאות. החלטנו על שורה של צעדים בהם ננקוט כדי לתמוך בתושבים, בעסקים ובהורים".

יחד עם זאת, ההחלטה על מתן הקלות נוספות להמשך המחצית השניה של השנה עדיין עומדת בסימן שאלה, ותתקבל בהתאם למצב המדיני.



בנוסף, הכריז ברוט על הקלה משמעותית לתושבים ולציבור העסקים בעיר כשהודיע על דחיית תשלומי הארנונה עד לחודש מאי השנה. בעירייה מציינים כי את הארנונה יוכלו העסקים והתושבים לשלם בפריסת תשלומים נוחה, כדי למנוע מתשלומים כפולים בבוא העת.

כמו כן, ברוט קרא לציבור הבת ימי לחזק את העסקים המקומיים וביקש מהם לעשות מאמץ על מנת לקבל שרותים ומוצרים מבעלי עסקיים בעיר.

 



תגובות

2 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    אדוני ראש העיר העיריה שמה בפרקים והגנים פחיות ובהם שקיות נילון לצורה של כלבים כבר יותר מחודש אין שקיות הפתעה האחרונה לפני כחודש השאלתי למה אין שקיות אמר שיש בעיה עם הספק לתוך זמן קצר יחודש המלאי עד היום אין שקיות מה עד כדי כך העיריה בבעיה נא טיפולי בנדון תודה מראש תושב העיר

  2. יעקב

    אדוני ראש העיר העיריה שמה בפרקים והגנים פחיות ובהם שקיות נילון לצורה של כלבים כבר יותר מחודש אין שקיות הפתעה האחרונה לפני כחודש השאלתי למה אין שקיות אמר שיש בעיה עם הספק לתוך זמן קצר יחודש המלאי עד היום אין שקיות מה עד כדי כך העיריה בבעיה נא טיפולי בנדון תודה מראש תושב העיר אני לא פניתי כבר בנדון

-->
🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות