בהלת הקורונה: המדפים התרוקנו
בהלת הקורונה המדפים התרוקנו. צילום: מורן בן זכאי

המדפים התרוקנו ברשתות המזון בבת ים | כך זה נראה:

למרות הניסיונות להרגיע את הציבור, תושבי בת ים הסתערו על המדפים ורכשו כמויות של מוצרי מזון

פורסם בתאריך: 14.3.20 19:55

לאור הדיווחים על עליית שלב בהחרפת המגבלות במאבק נגד התפשטות נגיף הקורונה, התושבים מסתערים על רשתות המזון בישראל. בסניף טיב טעם בבת ים, הפתוח בשבת, התנועה החלה כבר משעות הבוקר המוקדמות, וכעת עם צאת השבת, עומדים עשרות תושבים מחוץ לשלושה סניפי רשת "סופר דוש" במטרה להיות הראשונים שנכנסים ונערכים.



החלטת ראש הממשלה להשבית את בתי הספר ומוסדות החינוך, גרמה לעלייה באווירת הלחץ שהורגשה בעיר ולחוסר הוודאות.

בטיב טעם ובחנויות הנוחות אשר עבדו במהלך השבת, נרשמה הסתערות על המדפים, כשרוב המוצרים שנרכשו הם בעיקר מוצרי היגיינה כמו ניירות טואלט, כפפות, מסכות וג׳ל לחיטוי. בקטגוריית המזון קופסאות השימורים, הפסטות, הקמח, השמן והאורז הם הבולטים שנמצאים כמעט בכל סל קניה. "זה מזכיר לי את מלחמת המפרץ", אמרה שמחה גולי. "הסופרים היו ריקים וכולם הסתערו על חבילות האורז השמן וסוכר".

מדפים ריקים בטיב טעם

צילום: מורן בן זכאי

מדפי נייר הטואלט התרוקנו. צילום: מורן בן זכאי

בעקבות הבהלה וההסתערות על המרכולים, במשרד ראש הממשלה מיהרו לצאת בהודעה מרגיעה, לפיה "מפעלי המזון בישראל ממשיכים וימשיכו לעבוד כסדרם. יש מלאים גדולים לרשתות המזון. ייבוא המזון לישראל נמשך. כל אלה יוצרים מלאי גדול ולכן אין צורך או הצדקה באגירת מזון. כמו כן, הנגישות לרשתות המזון והפארם תמשך".

בהלת הקורונה

צילום: מורן בן כאי



 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. יוסי

    מה הטימטום הזה כאילו סוף העולם מגיע אנשים שאין להם טיפת אמון במערכת החטיפה הזאת סימן לחזירות ופחד שמא אני אשאר ללא מזון על אף הבטחת רשתות המזון שאין מחסור לעוד חודשים מספר

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות