הדמיה כט בנובמבר: פיבקו אדריכלים
הדמיה כט בנובמבר: פיבקו אדריכלים

התחדשות עירונית ברמת הנשיא: 964 דירות ו-5,550 מ"ר למסחר ותעסוקה

האדריכל אילן פיבקו מגיע לבת ים: אושרה להפקדה התוכנית להתחדשות עירונית בשכונת רמת הנשיא

פורסם בתאריך: 25.2.20 11:15

הוועדה המחוזית תל אביב, בראשות אדריכלית דניאלה פוסק, אישרה להפקדה את התוכנית להתחדשות עירונית בשכונת רמת הנשיא בבת ים. התוכנית שנערכה על ידי האדריכל אילן פיבקו, כוללת 964 יחידות דיור, 5,550 מ"ר עבור מסחר ותעסוקה, חמישה דונמים עבור מבני ציבור ו-600 מ"ר עבור שטחים פתוחים.



התוכנית שביוזמת קבוצת "אלמוג" ונערכה על ידי אדריכל אילן פיבקו, משתרעת על שטח של כ-21 דונם ברחובות כ"ט בנובמבר מצפון, נתיבי איילון ממזרח, רחוב הרב ניסים יצחק מדרום ובינוי קיים ממערב. היא כוללת 964 יחידות דיור שייבנו בארבעה מגדלים בני 25-37 קומות לאורך רחוב כ"ט בנובמבר, ובשישה מבני מגורים בני 10 קומות לאורך רחוב הרב ניסים יצחק.

התכונית צפויה להחליף שמונה מבני מגורים, בהם 224 יחידות דיור שיהרסו לטובת הפרוייקט. כמו כן, 194 מכלל יחידות הדיור יוקצו עבור דירות קטנות במיוחד של 55 מ"ר. בנוסף ליחידות הדיור, התכנית מציעה שטח של חמישה דונמים עבור מבנה ציבור בהיקף של 5 דונם שיוכל לשמש עבור בית ספר יסודי, חינוך, דת, תרבות, ספורט, קהילה ורווחה ומוסדות עירייה. כמו כן, במסגרת התוכנית הוקצו כ-600 מ"ר עבור שטח ציבורי פתוח.

כמו כן, התוכנית זוג המגדלים המערביים במתחם בגובה 37 קומות כוללים קומת מסחר עם חזית כלפי רחוב כ"ט בנובמבר ומעליה מגורים. זוג המגדלים המערביים במתחם כולל קומת מסחר ועוד ארבע קומות תעסוקה ומעליהם מגורים. סך הכל התכנית כוללת 5,550 מ"ר לשימושי מסחר ותעסוקה ש שיאפשרו מסחר שכונתי ופתרונות תעסוקה מקומיים.

מתכננת מחוז תל אביב חוה ארליך-רוגינסקי, מסרה עם הפקדת התוכנית:"הייתה כאן חשיבה תכנונית מעמיקה, ששילבה בתוכנית  מענה לבעלי הדירות במקום,  טיפול במרחב הציבורי והקצאת שטח  לבניין ציבורי גדול, מבלי לשכוח  שהפרויקט צריך להיות ריאלי וישים ומבלי לוותר על הצרכים הציבוריים".



המשנה למנכ"ל של קבוצת אלמוג, אמיר הלר ציין: "אנחנו שבעי רצון מהדיון אתמול, זוהי בהחלט נקודת ציון משמעותית בדרך להקמת הפרויקט על פי החזון שלנו ובשורה גדולה לבעלי הדירות ותושבי הסביבה. חברת אלמוג המלווה את תהליך תכנון התב"ע של התוכנית מזה כשבע שנים, מאמינה בתוכנית בכל ליבה וביכולתו של הפרויקט העתידי לשפר ללא היכר את איכות החיים של דיירי המתחם ולהוות פתרון מגורים לזוגות צעירים מהסביבה, בזכות יחידות הדיור הקטנות הקיימות בתמהיל הדירות של הפרויקט".

 

 

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות