הנגיף הסיני קורונה
צילום אילוסטרציה: SamaraHeisz5/ Shutterstock.com

בהלת הקורונה: הבת בבידוד – האם התבקשה שלא להגיע לעבודתה בגן

בתה של סייעת בגן חזרה מתאילנד, ההורים מיהרו לפנות למחזיק תיק החינוך

פורסם בתאריך: 23.2.20 14:36

בהלה בגן ילדים בבת ים: בתה של סייעת בגן חזרה מתאילנד ונמצאת בבידוד. ההורים ביקשו מאלי יריב, מ״מ וסגן ראש העירייה, להורות לסייעת להעדר מהגן עד לבירור מצבה של בתה.



סערת הקורונה ממשיכה להעסיק ולהדאיג את הציבור הרחב. הפעם מדובר בדאגה בקרב הורים לילדים בגן עירייה בגילאי 3-4, מחשש להתפשטות הנגיף מסייעת בגן שבתה נמצאת בבידוד לאחר שחזרה מחופשה בתאילנד.

כפי שדווח כאן ב"השקמה בת ים", משרד הבריאות פרסם הנחיות חדשות, לפיהן כל מי שחזר משהות בתאילנד, הונג קונג, סינגפור ומקאו, חייב לשהות בבידוד במשך 14 יום, ולהימנע מיציאה למרחב הציבורי.

עם היוודע הדבר להורי ילדי הגן שבו עובדת הסייעת, נוצרה בהלה גדולה. ההורים המודאגים פנו לאלי יריב, מ״מ ראש העירייה ומחזיק תיק החינוך, וביקשו להורות לסייעת להיעדר מהעבודה בגן עד לסיום הבידוד של בתה שמתגוררת עמה באותה הדירה.

לאחר פניות ההורים, החליט יריב, בשיתוף מנהל אגף החינוך, אהרון קצב, כי הסייעת לא תגיע לעבודתה בגן, עד לסיום תקופת הבידוד של ביתה.



"ההחלטה שהתקבלה היא החלטה גורפת בכל מוסדות החינוך בעיר בת ים ולפיה, יהיה בן משפחה שנמצא בבידוד, לא יגיע לעבודה עד לסוף תקופת הבידוד של בן המשפחה החשוד כחולה, וזאת כדי לקחת מרווח ביטחון ואמצעי בטיחות נוסף", נמסר מאלי יריב.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות