תלמידי אורט מלטון באליפות כושר גופני

כך תמכו בחברם הסובל משיתוק מוחין באליפות כושר גופני | צפו:

תלמידי אורט מלטון הוכיחו כוח רצון וחברות כשתמכו בחברם הסובל משיתוק מוחין בתחרות כושר גופני. כך זה נראה:

פורסם בתאריך: 20.2.20 12:40

תלמידי תיכון אורט מלטון בבת ים התייצבו השבוע בפארק הלאומי ברמת גן כדי לקחת חלק באליפות הארצית לכושר גופני שכללה 55 תיכונים במחוזות תל אביב והמרכז.

במהלך המרוץ, התלמידים מבת ים הוכיחו כוח רצון וחברות, כשתמכו בחברם לכיתה, ליאון סיומין, הסובל ממגבלה ברגליו, לעבור את קו הסיום באליפות.



ליאון, תלמיד כיתה יא' הסובל ממגבלה גופנית ברגליו, השתתף בכל המרוצים שנערכו באליפות הארצית, כולל כל מכשולים בכל התחנות, בדיוק כמו שאר התלמידים, וכאשר היה צריך דחיפה קלה או עזרה, התייצבו חבריו לכיתה ודחפו אותו קדימה עד לקו הסיום.

ליאון שנולד עם שיתוק מוחין (CP) ומתקשה ללכת, החליט לא לוותר ויצא לאליפות ברמת גן ואף צלח את כל התחנות ביניהן מתח, שכיבות סמיכה, ריצה עם כדורי כוח, קליעה למטרה ובסוף גם עשה את מסלול המכשולים שכלל ריצה של 1.5 ק״מ שכלל טיפוס וזחילה.

"התחרות לא הייתה אישית אלא קבוצתית כך שלעיתים קרה שהמגבלה של לאון עיכבה את הקבוצה", אומר המורה לספורט באורט מלטון, אורן מיידניק. אך לדבריו, התלמידים בבית הספר מעולם לא התלוננו על כך, אלא להפך. "הם עודדו אותו, עזרו לו ולקחו אותו על גבם במהלך הריצה וכל התלמידים מבתי ספר אחרים עמדו מסביב ומחאו כפיים לתלמידים שלנו ולליאון", מספר מיידניק.



"מבחינת התלמידים שלנו, לא מדובר בלקבל את השונה, אלא להראות שליאון הוא אחד מהם והוא לא שונה", מוסיף מיידניק. בין התלמידים ישנם כמה שהם חלשים בחומר הלימודי וייתכן שיתקשו במבחני הבגרות, אך מבחינתי, הם עברו את המבחן החשוב מכולם: הם הוכיחו שהם בני אדם וגרמו לי להזיל דמעה".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות