מסיבת יום הולדת לאילנה אביטל צילום: ניר פקין
צילום: ניר פקין

מצטערים, לא נגיע: מי הבריז ממסיבת יום ההולדת של אילנה אביטל בבת ים?

אילנה אביטל חגגה יום הולדת 60, לצד שיר חדש (שיופץ ממש בקרוב), תוכנית טלוויזיה (שעדיין אי אפשר למסור עליה פרטים) והשתתפות בריאליטי (ממש תכף זה קורה). אבל היי, היה בופה עם פחמימות מנחמות

פורסם בתאריך: 20.2.20 17:30

אילנה אביטל חגגה יום הולדת 60 בבר-מסעדה בבת ים, עם שמות כמעט נוצצים שטרחו והגיעו, לעומת כמה חברים בולטים שנעדרו.

זה קרה השבוע, בפטרה ביץ' שבטיילת בת ים. אומנם שימי תבורי ויהודית באומן לא הגיעו, וננסי בנדס העדיף לנפוש ברומניה, אבל כלת השמחה קיבלה את רגב הוד שגם פרגן בתוכנית אומנותית, החברים מהתעשייה וכמה חברים חדשים מהעונה שתעלה בקרוב של "הישרדות VIP", ביניהם ישראל אוגלבו, סמיון גרפמן שהגיע בגפו ולא זז מהשולחן, אסי בוזגלו, דנה רון, ליטל סמדג'ה ודוד דביר.



בשעה 21:00 האירוע התחיל, אביטל התייצבה עוד קודם בחצאית שחורה וחולצת תחרה והבלונד שעל הראש שתמיד מנצח. אז נכון, הכותרת של אירוע היא חגיגות יום ההולדת של אביטל, אבל הסיבה המוצדקת באמת לחגיגות הייתה המכירות המוצלחות של ספרה "אלוהים, זה ביני לבינך" שפורסם לפני ארבע שנים, שיר חדש שעדיין לא הוקלט אבל כיכב כל הערב ותוכנית טלוויזיה שבדרך.

מסיבת יום הולדת לאילנה אביטל

צילום: ניר פקין

 

מי שבלטו בהיעדרם היו שימי תבורי וננסי ברנדס שמעלים יחד עם אביטל מופע משותף: "עושים את זה בשלישייה". גם יהודית באומן ויתרה. לטענת המארגנים היא העדיפה שלא לגיע לאחר שנאמר לה שלא יחולקו מתנות.

לבאומן יש גרסה שונה לחלוטין: "מאוד רציתי להגיע אבל לשימי הייתה הופעה. התחננתי שאלך לבד אבל הוא לא הסכים. ממש בכיתי".



אבל זה לא הפריע לאביטל לחגוג, לצלם, להצטלם ולהעלות תיעוד לרשתות החברתות עד השעות הקטנות של הלילה. והיה כמובן ביצוע מרטיט לשיר האחד "אותך" שביצעה אביטל לקול תשואות החברים, שלא ממש נשארו להדרן. בכל זאת, יש להם בבוקר שהשקות שהם חייבים להתייצב בהן.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות