נתניהו בכנס פעילי הליכוד בבת ים
צילום: מורן בן זכאי

נתניהו הגיע לבת ים והתייחס לסוגיית האיחוד עם תל אביב | צפו:

בתשובה לשאלה של כתבת "השקמה בת ים", אמר ראש הממשלה: "כשבת ים מגיעה לאיזון תקציבי ב-2023 היא עומדת בפני עצמה"

פורסם בתאריך: 11.2.20 19:12

במסגרת קמפיין הבחירות לכנסת, הגיע הערב (שלישי) ראש הממשלה בנימין נתניהו לכנס פעילי הליכוד באולם אשכול פיס בבת ים, ובין השאר התייחס גם לסוגיית האיחוד של בת ים עם תל אביב.



לביקור של ראש הממשלה בבת ים התלוו בכירי הליכוד, בהם שרי הממשלה גילה גמליאל, אופיר אקוניס, מירי רגב ויואב גלנט, וגם ח"כ גדעון סער הגיע לכנס כדי להיפגש עם פעילי המפלגה.

בנאומו בכנס השיב נתניהו לשאלת מערכת "השקמה בת ים" בנוגע לביטול האיחוד של בת ים עם תל אביב ואמר כי: "כשבת ים מגיעה לאיזון תקציבי ב-2023 היא עומדת בפני עצמה – היא ישות עצמאית לגמרי".

נתניהו בכנס הליכוד בבת ים (צילום: מערכת השקמה):

 

מטעם בכיר בעיריית בת ים נמסר כי להחלטה על ביטול האיחוד קדמו מגעים ארוכים עם לשכת ראש הממשלה. לדבריו, ההחלטה התקבלה כבר לפני כחודשיים ונאמרה בפגישות של הנהלת העיר עם נציגי משרד האוצר והפנים, אבל הם נציגי העירייה התבקשו לשמור על כך בסוד, עד לאחר אישור תקציב 2020.



אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. שלומי

    מזל ..זה מה שחסר לנו את הפיקוח של העיר התל אביבת הזבלים האלו…חבל שהסכימו לרכבת הזאת..יכלו להוסיף עןד נתיבים במקום השטח שלה ..יותר הגיוני..אנשים מעדיפים רכב מאשר להיות תלויים ברכבת..והכי מוזר שבכל מקום שאני שומע שאנשים נוסעים ברכבת..גם לוקח יותר זמן וגם מחיר גבוהה חח

  2. בן

    בת ים חייבת איחוד העיר במצב גרוע איחוד עם תל אביב יעשה רק טוב לעיר לפני שמפלגות הדתיות סוגרות את העיר בשבת במיוחד הטיילת נראת עזה בתי קפה נסגרים מסעדות פאבים במקום מכולת קיוסקים ומשרדי תווך חובות העיר גדלה ניקיון אפס עבריים שולטים בעירייה רוטשילד נהיה שוק עזה בקיצור איחוד עם תל אביב יעשה טוב לתושבים ומרים את מחירי הדירות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות