תלמידי סוקולוב בארוחה מפנקת לעובדי הניקיון
ארוחה מפנקת לעובדי הניקיון

מרגש: התלמידים הפתיעו את עובדי הניקיון בבת ים

תלמידי בית הספר סוקולוב בבת ים ביקשו להביע את הערכתם לעובדים ביוזמה מרגשת

פורסם בתאריך: 10.2.20 11:20

תלמידי כיתה ד׳ בבית הספר היסודי סוקולוב בבת ים הפתיעו את עובדי התברואה האחראים על ניקיון העיר בארוחת בוקר מפנקת, כדי להביע את הערכתם על העבודה הקשה שהם מבצעים, בעיקר בימי החורף הקרים.

ביום חמישי האחרון, 25 עובדי הניקיון של מחלקת התברואה בבת ים, לקחו פסק זמן של כשעתיים מניקיון הרחובות, והגיעו לכיתה ד'2 בבית הספר היסודי סוקולוב, שם חיכתה להם הפתעה.



העובדים, שהתבקשו להתכנס בכיתה, חשבו שמדובר כנראה ברענון נהלים שגרתי, אולם כשנכנסו לכיתה ד'2, הופתעו לגלות כי התלמידים עמלו על הכנת ארוחת בוקר מפנקת עבורם.

"התלמידים למדו על עובדי הניקיון בבת ים ועל חשיבותם הרבה לעיר והחלטנו לעשות מחווה קטנה עבורם", מספרת מיטל כהן, מחנכת הכיתה שיזמה את הרעיון. מיטל יצרה קשר עם אנשי העירייה והם קיבלו את הרעיון להודות לעובדים בברכה.

תלמידי סוקולוב בארוחה מפנקת לעובדי הניקיון

ארוחה מפנקת בכיתה לעובדי הניקיון

במהלך השבועיים האחרונים מיטל שיתפה את הילדים בפעילות המתכוננת, לימדה אותם על עבודתם של המנקים בבת ים ועל חשיבותם הרבה לעיר.

"התקיימה חלוקה של המצרכים וההיענות הייתה בשיאה. כל ילד רצה להביא כמה שיותר והיו אפילו ילדים שדאגו להכין קינוחים מיוזמתם. ההיערכות הייתה מרגשת. התלמידים הגיעו מוקדם בבוקר, בחולצות לבנות. התחילו לסדר את מקומות הישיבה בכיתה והתרגשו לקראת בואם", סיפרה מיטל.

בנוסף לארוחת הבוקר, החליטו התלמידים לחלק גם שי קטן לעובדים. "במהלך ההסברים שקיבלו התלמידים על אופן העבודה של המנקים במחלקת התברואה, הם הבינו והעריכו את עבודתם הקשה, במיוחד בימי החורף האחרון שהיו קרים וגשומים מהרגיל. לכן החלטנו לתת לעובדים חם צוואר לימים הקרים".

שי לעובדי הניקיון מתלמידי סוקולוב

שי לעובדי הניקיון מתלמידי סוקולוב



מיטל מספרת כי לאחר המפגש עם העובדים, התקיימה שיחה בכיתה ואחד הילדים פנה ואמר לה: "המורה, אני למדתי מהמפגש הזה, ועכשיו בכל בוקר כשאני אראה מישהו מהם ברחוב אני אאחל לו יום נפלא", והוסיפה כי הדברים האלו ריגשו אותה מאוד".

לא רק התלמידים, גם העובדים התרגשו מאוד מהמחווה. "ניתן היה לראות דרך העיניים שלהם את הערכת התודה, ועד כמה זה היה חשוב להם", אומרת מיטל.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות