סקייפ עם ראש העיר
סקייפ עם ראש העיר

20 בתי ספר התחברו לשיעור משותף עם ראש העירייה באון ליין

בתי הספר היסודיים בבת ים וראש העירייה קיימו בפעם הראשונה שיעור המוני מקוון

פורסם בתאריך: 6.2.20 09:15

תלמידי כיתות ד' בבת ים קיימו שיעור משותף עם ראש העירייה צביקה ברוט באמצעות הסקייפ.

לצורך השיעור המשותף 20 בתי הספר היסודיים בעיר התחברו בו זמנית לפלטפורמת Teams הפועלת במסגרת סביבת 365 – הסביבה החינוכית של מיקרוסופט  המאפשרת לימודים מתוקשבים ונגישה לכל תלמידי בת ים. במהלך השיעור תלמידים מכ-10 בתי הספר הציגו שאלות, וראש העירייה השיב ושוחח איתם.



ברוט נשאל על ילדותו, סדר היום שלו, התשתיות בבת ים, התכניות שלו לעתיד ושאלות נוספות. בבתי הספר דיווחו על ההתעניינות הגדולה מצד הילדים ותחושת התרגשות לקראת השיעור ובמהלכו.

השיעור התקיים במסגרת מיזם "בת ים עירי", שמקיים בעיר אגף החינוך, ובו לומדים תלמידי כיתה ד' על העיר בה הם מתגוררים.

לאחר השיעור המשותף, סיכם ברוט: "מדובר בשיעור יוצא דופן וחדשני, המאפשר לתלמידים להיחשף לטכנולוגיה ופלטפורמות ייחודיות, ולהרחיב אופקים על העיר ותפקיד העירייה. הוריתי לאגף החינוך להיערך כדי להפוך את השיעור הזה למסורת ולשמר את הקשר בלתי אמצעי של התלמידים עם כלל הגורמים העירוניים".

איריס מעין, מתכללת התקשוב העירונית, שיזמה את השיעור המשותף, מסרה: "תלמידי כיתות ד' בעיר הכינו מראש שאלות לראש העירייה. באמצעות שיתוף פעולה פורה של רונית הר גיל, מנהלת מחלקת חינוך יסודי באגף החינוך הצלחנו לקיים מפגש כזה עם כל תלמידי שכבת ד' בעיר. הנוכחות  של ראש העירייה במדיה הדיגיטלית אפשרה עליית מדרגה מבחינת הנגשה של הטכנולוגיה לתלמידים וגם במקביל ללמוד על בת ים ותפקיד ראש העירייה".



שיתוף הפעולה של עיריית בת ים עם מייקרוספט נמשך לאורך כל השנה. החברה מעניקה חינם את Office 365 לכל המורים והתלמידים בעיר. זאת במטרה לייצר חוויית הוראה ולמידה חדשנית, פיתוח כישורי חיים וטיפוח סקרנות ללמידה וידע בקרב התלמידים.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

-->
🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות