חילוץ תינוקת שננעלה ברכב
צילום: ידידים סיוע בדרכים

מתנדב מבת ים חילץ תינוקת שננעלה ברכב לעיניי הוריה

"האם הייתה נסערת והאב ביקש לפרוץ את החלון". כך חולצה בשלום התינוקת בת השנה שננעלה ברכב

פורסם בתאריך: 3.2.20 16:07

חולצה בשלום תינוקת בת שנה שננעלה ברכב לעיני הוריה בחניון. הבוקר (שני, 08:37) התקבלה קריאה במוקד ארגון ידידים אודות תינוקת שננעלה ברכב בשגגה לעיני הוריה ברחוב חיל האוויר בראשון לציון. מדובר במקרה שני בתוך שבוע, לאחר שבחמישי שעבר חולצה פעוטה כבת שנתיים, שננעלה ברכב בטעות, לעיניי בני משפחתה בבת ים.



מי שקיבל את הקריאה היה אברהם ישראל, תושב בת ים ועובד בעיריית בת ים, שהגיע במהירות למקום עם כונני סניף ראשון לציון משה ירדני וישראל קלפהולץ, ובאמצעות הציוד הייעודי שברשותם חילצו את התינוקת בשלום, ללא גרימת נזק לרכב.

ישראל אברהם תיאר את האירוע: "עסקתי בקבלת קהל במשרדי בבניין העירייה, כשלפתע קפצה ההודעה על ילד נעול ברכב, עזבתי הכל והגעתי במהירות באופנוע לחניון הבניין, האם הייתה נסערת מחוץ לאוטו, והאב ביקש לשבור את החלון, דבר שלא מומלץ מבחינה בטיחותית אלא אם הילד בצד השני וממש אין ברירה. במקום היו כבר מכבי אש וכונן מד"א, מיד שלפתי את ערכת הפתיחה שברשותי והחלתי בפעולות פריצת הרכב בזהירות", סיפר.

"הכוננים ישראל קלפהולץ ומשה ירדני סייעו לי בסופו של דבר בחילוץ ובהרגעת ההורים, ולבסוף הדלת נפתחה לרווחה והאם קרנה מאושר ובכי, וניגשה לילד. בדקנו יחד עם מד"א שהילד בסדר, וקיבלנו מטר של תודות מהאמא שחזרה ואמרה, 'החרדים תמיד ראשונים לסייע', והודתה לנו מקרב לב", סיפר ישראל.



כאמור, רק בשבוע שעבר חולצה פעוטה, כבת שנתיים, שננעלה ברכב בטעות, לעיניי בני משפחתה ברחוב שפרבר בבת ים. בעקבות המקרים, בארגון ידידים מבקשים מההורים שלא להשאיר תינוק ברכב סגור אף לא לרגע קצר.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות