צילום: MikroKon / shutterstock.com

בהלה בסניף "מכבי": מטופלים התבקשו להיבדק למציאת נוגדנים לאבעבועות רוח

מה גרם לנציגי הסניף לדרוש מהמטופלים לעבור בדיקה? במכבי מרגיעים

פורסם בתאריך: 30.1.20 16:47

מטופלי סניף קופת חולים מכבי מבת ים ומחולון, בסניף הופיין שבחולון, קיבלו שיחות טלפון מפתיעה במהלך השבוע, כשבקו בשני נציג הקופה מבקש מהם להגיע ולהיבדק לצורך מציאת נוגדנים לאבעבועות רוח.

התושבים המופתעים, שחלקם מחוסנים כבר שנים רבות, טענו כי לא קיבלו את כל המידע, ודרשו מהפקידים בסניף תשובות. אולם הפקידים הפנו אותם לרופאים המטפלים.



בנוסף, כיממה לאחר שיחת הטלפון המפתיעה, קיבלו מבוטחי מכבי מסניף הופיין, הודעת טקסט לטלפונים הסלולאריים עם הפניה לביצוע הבדיקות.

שני יוסף, תושבת בת ים בהריון מתקדם, הגיעה ביום שלישי האחרון לסניף לצורך ביצוע בדיקות שגרתיות, מספרת: "יום אחרי שביקרתי בסניף התקשרו אליי וביקשו שאבוא לעשות בדיקות. לא הסבירו לי במה מדובר, וכשהסברתי לנציג שאני נמצאת בהריון מתקדם הוא חזר בו ואמר שאתעלם מפנייתו".

יוסף הסבירה כי השיחה העלתה בה חשש. "כשהייתי קטנה חליתי באבעבועות רוח, ואמא שלי דאגה להדביק גם את אחיי הקטנים. כל המשפחה שלנו מחוסנת, ולכן לא דאגתי מאבעבועות, אבל אני עדיין חוששת שלא נמסר לי כל המידע מהסניף".

יוסף אומרת כי מה שהוסיף לבלבול ולחרדה שלה הייתה דווקא הפנייה שלה לרופאת המשפחה. "היא אמרה לי ששבעה מטופלים התקשרו אליה וסיפרו לה שהתבקשו לעבור בדיקות, והציעה לי להתעלם. גם לאחר שהסברתי לה שהנציג ביקש בתוקף שאגיע להיבדק, היא המשיכה להתעקש ואמרה לי להתעלם ולשכוח מהשיחה".



ממכבי שירותי בריאות נמסר בתגובה: "מכבי הזמינה מספר מטופלים ברחבי הארץ לבצע בדיקה חוזרת לנוגדנים לאבעבועות רוח. השיחות היו רגועות והנחו את המטופל בפרטים הרלוונטיים. האוכלוסייה בישראל מחוסנת כמעט כולה ועל כן צפויות הבדיקות להיות תקינות. כל רופאי מכבי קיבלו על כך הודעה. נבדוק את הטענה ביחס לדברי הרופאה".

 

 

 

 

 

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. עדי פסקרו

    גם אני קיבלתי את ההודעה הזו, אבל זה עדיין לא ברור כי שלחו אותי לבדיקה חוזרת-אך לא הייתה בדיקה ראשונה אז למה הם עדיין חוששים שנדבקתי?!
    תפסיקו לסבן את האנשים וספרו את האמת!!!

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות