בניין הוצף
בניין הוצף

צפו בתיעוד: הגשמים חדרו לבתים ולבניין שנמצא בתהליך תמ"א 38

הזוי: מי הגשמים חדרו לבניין שנמצא בעבודות - התושבים נאלצו להסתגר בבתים. כך זה נראה:

פורסם בתאריך: 5.1.20 12:35

סוף השבוע הגשום והסוער אומנם לא גרם להצפות ענק בבת ים, כמו בחולון ובתל אביב השכנות, אבל אתמול (שבת) לא מעט תושבים התלוננו על שלוליות ענק ועל בניין ברחוב הציפורנים שנמצא בתהליכי תמ"א 38, שהוצף כולו.

מיי הגשמים העזים שירדו אתמול הצליחו לחדור גם לביתה של סלבי בן-אבו, המתוגררת בבניין שנמצא בעבודות תמ"א 38. "לאף אחד לא איכפת מהדיירים", טוענת בן אבו, "יש בבניין שלנו אנשים מבוגרים מאוד, שכל יציאה מהבית שלהם היא סכנת חיים. יש בלאגן בפרויקט הזה, החליפו מספר קבלנים, וכולם מתעלמים ואומרים שכרגע אין מה לעשות".

יצויין, כי לקראת סוף השבע, בעקבות תחזית מזג האוויר, הודיע עיריית בת ים כי צוותי תאגיד "מי בת ים", החלו בניקוי קווי הביוב וטיפול נקודתי בצירים המועדים להצפות. כמו כן, העמידה העירייה צוות כונן וביובית במוכנות בעיר לימים הקרובים. בנוסף, אגף ההנדסה הוציא הנחייה לכלל אתרי הבנייה (תמ"א והפרויקטים) לבצע היערכות לחורף באתרי הבנייה בעיר עם מתן תשומת לב לעגורנים וחיזוק פיגומים. יחד עם זאת, ההכנות לא הצליחו למנוע את חדירת מיי הגשמים לבניין ברחוב הציפורנים.

צפו בבניין בזמן הגשמים:

 

מהמפקח על הבנייה מטעם היזם נמסר בתגובה: "המים נכנסים כי אנחנו בשלבי בנייה. אנחנו תוך כדי התהליך וכרגע אין הרבה מה לעשות, זאת הייתה סופה גדולה מאוד".

עוד הוסיף "אני מודע לבעיה ואני מקווה שנסיים את זה בקרוב. מחר צפוי להיות יום שמש ואני אעשה יציקות. צריך להבין שאי אפשר לעשות יציקת בטון בחורף כי הוא לא יתייבש. אני מבין את הסבל ואני משתדל לעשות את זה כמה שיותר נוח לכולם".

מעיריית בת ים טרם נמסרה תגובה.

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה בת ים כאן והיו הראשונים לדעת

 

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות