שלי ברזניאק אלופת ישראל בטניס
שלי ברזניאק אלופת ישראל בטניס

אלופת ישראל בטניס מבת ים: "קשה להתחרות בלי תמיכה כלכלית"

שלי ברזניאק בת ה-19, לא נותנת לקשיים לעצור אותה: "שואפת להגיע לטופ 500 העולמי"

פורסם בתאריך: 3.1.20 09:34

בגמר אליפות ישראל בטניס שנערך בראשית השבוע ברעננה הוכתרה הטנסיאית בת ה-19 מבת ים, שלי ברזניאק, לראשונה בתואר אלופת ישראל בטניס נשים, לאחר ניצחון מרשים (2:6, 6:7) על ולאדה קאטיץ'. "אני עדיין לא מעכלת, זה בלתי נתפס", אמרה האלופה הטריה בהתרגשות.

ברזניאק שמתאמנת מגיל חמש במקצועיות ואדיקות רבה, הגיעה השנה לחצי הגמר בפיוצ'ר בסג'ור והפתיעה כאשר לקחה כמעט ללא קושי את המערכה הראשונה בגמר ולאחר מכן זכתה גם בשנייה מול ולאדה קאטיץ׳, במשחק שנגרר בסופו של דבר לשובר שוויון, אותו לקחה הטניסאית הצעירה כדי לזכות בתואר בפעם הראשונה בקריירה שלה.



ברזניאק התייחסה למצב הטניס הישראלי לעומת הטניס העולמי וסיפרה שלאחרונה, בשל פרישת שחקנים רבים מהמקצוע, "חסרים לנו שחקנים שהם באמת בטופ. אבל אני מקווה שבשנים הבאות אני וכל הדור הבא של ישראל בטניס נייצג את ישראל בכבוד".

לדבריה, קשה מאוד להצליח בענף הטניס ללא סיוע כלכלי, אך היא מקווה שבעקבות ההישג המרשים, תזכה לתמיכת ספונסרים שיעזרו לה למצב את עצמה במקומות הגבוהים בעולם. "עד היום לא היה מאחוריי ספונסר, אך אני מקווה שבעקבות ההישג יגיעו הצעות.

"קשה להתחרות בענף בלי תמיכה כלכלית כי יש הרבה תחרויות וטיסות. כמובן שהאיגוד עוזר לי בכמה שהוא יכול, אבל זה לא סיוע שיכול להוות לי קפיצת מדרגה", היא מסבירה.

שלי ברזניאק אלופת ישראל בטניס

כעת ברזניאק מסמנת את היעד הבא שלה. "אני שואפת להגיע לטופ 500 העולמי, ובשביל זה אני צריכה להתחרות לאורך כל השנה בתחרויות בינלאומיות ולהגיע להישגים גדולים גם שם", אמרה. נאחל לה בהצלחה.

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה בת ים כאן והיו הראשונים לדעת

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות