כדורעף חוף הגולשים
צילום: עיריית בת ים

בת ים תארח את אליפות העולם בכדורעף חופים לבתי ספר תיכוניים בשנת 2021

משחקי אליפות העולם בכדורעף חופים לבתי ספר תיכוניים בשנת 2021 יתקיימו בבת ים, במתחם שיעמוד על שטח כולל של כ-4 דונם עם 6 מגרשים

פורסם בתאריך: 19.12.19 12:19

בת ים נבחרה לארח את משחקי אליפות העולם בכדורעף חופים לבתי ספר תיכוניים שתתקיים בישראל במהלך חודש מאי 2021. זאת לאחר שהעירייה הגישה את מועמדותה במסגרת קול קורא שפרסם משרד החינוך. בתחרות צפויים להשתתף למעלה מ-300 בני נוער מ-12 מדינות ברחבי העולם, אליהם יתלוו ראשי משלחות, מורים, מלווים, מאמנים ושופטים.



התאחדות העולמית לספורט בתי ספר (I.S.F) העניקה לפיקוח על החינוך הגופני שבמשרד החינוך בישראל את הזכות לבחור את העיר בישראל שתארח את אליפות העולם לבתי ספר תיכוניים בכדורעף חופים. התאחדות הספורט לבתי הספר בישראל, בהיותו הגוף המבצע מטעם משרד החינוך של תחרויות הספורט הארציות של בתי הספר בישראל, תסייע לפיקוח על החינוך הגופני של משרד החינוך ולעיריית בת ים, הרשות המארחת, בהפקת האליפות שתתקיים בעיר במהלך חודש מאי 2021.

בת ים נבחרה לארח את האליפות מבין מספר ערי חוף בישראל אשר נגשו לקול הקורא. ע"פ גורמים המעורבים בנושא, מתחם האליפות יעמוד על שטח כולל של כ-4 דונם עם 6 מגרשי כדורעף חופים תקניים. כמו כן, כל המשלחות מחו"ל צפויים ללון בבתי המלון בעיר, דבר שיביא תנופה לתיירות בבת ים.

ראש העיר צביקה ברוט בירך על הזכייה של בת ים באירוח התחרות ואמר: "הזכייה מביאה גאווה רבה לתושבי בת ים. התחרות תשים את בת ים על מפת ספורט החופים הבינלאומי. כחלק ממדינות העירייה בראשותי, חרטנו על דגלנו את קידום התיירות והמצוינות בספורט ובחינוך. אנחנו גאים להיות העיר המארחת של מפעל ספורטיבי וחינוכי כל כך חשוב. לרשותנו רצועת חוף מרהיבה, המהווה אחת מפניני הטבע הנדירות בישראל. בבת ים תמיד שמחים לארח תחרויות ואליפויות, ודאי כשיש להן קשר לים, שהוא האהבה הגדולה שלנו".

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה בת ים כאן והיו הראשונים לדעת

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות