צילום: אגף תרבות, עיריית בת ים
צילום: אגף תרבות, עיריית בת ים

החלו השיפוצים במבנה התרבוטק בבת ים בעלות של כ-1.5 מיליון שקל

כ-30 שנה לאחר הקמתו, עיריית בת ים יצאה לדרך בפרויקט שיפוץ מבנה הספרייה העירונית ברחוב יוספטל

פורסם בתאריך: 18.12.19 08:46

השבוע יצא לדרך פרויקט שיפוץ מבנה התרבוטק ברחוב יוספטל בבת ים, ששוכן במקום במשך כ-30 שנה. עבודות השיפוץ מתבצעות על ידי עיריית בת ים, בשיתוף המשרד לפיתוח הפריפריה, הנגב והגליל, וצפויות להימשך כחודש. עלות השיפוץ עומדת על כ-1.5 מיליון שקל.



במסגרת השיפוצים, תוחלף וטרינת הכניסה ותותקן דלת אוטומטית במקום. בנוסף, תחודש החזית החיצונית של המבנה ותבוצע חלוקה פנימית שונה של החללים בחלל אולם הילדים, כדי להוסיף חללי פעילויות נוספים שישמשו כמרחב לימודים, שיעורי בית, סדנאות ועוד.

גם בחלל אולם המבוגרים בספרייה, תבוצע חלוקה פנימית של החלל לשלושה חללים קטנים, לניצול מיטבי של המקום עבור לימוד שקט, ישיבה של קבוצות קטנות, עריכת סדנאות ותגבור התאורה במספר אזורים באולם. כמו כן תתבצע חלוקת חלל האולמות הקדמי וישודרג החלל האחורי המשמש כעמדת עבודה משרדית.

מבנה התרבוטק שבו שוכנת הספרייה העירונית המרכזית של בת ים, כולל שלושה אגפים שונים: אגף מבוגרים, אגף ילדים ונוער וספרייה קהילתית דתית. לרשות התושבים עומד אוסף מגוון ורחב של עשרות אלפי ספרי קריאה בעברית, וכן כותרים בשפות אנגלית, רוסית, צרפתית, תורכית וספרדית. לצד אלו ניתן למצוא גם אוסף עשיר של אנציקלופדיות וכן אוסף רחב של ספרי עיון בעברית ובאנגלית. עוד ניתן למצוא בתרבוטק ספרי שמע לילדים ולמבוגרים, וכן עמדה מיוחדת ללקויי ראייה.

הספרייה בתרבוטק פתוחה גם לתושבים שאינם רשומים כקוראים וההצטרפות כמנוי היא ללא עלות. במהלך השנה מתקיימות בתרבוטק שלל פעילויות ייחודיות כגון הרצאות, שעות סיפור והצגות לילדים, מפגשי אמן, ערבי זמר, הצגות יחיד למבוגרים, ערבי צפייה מודרכת בסרטים ועוד.

 

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה בת ים כאן והיו הראשונים לדעת

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות