מגרש נטוש באזור התעשייה בת ים

ליד הבית: המגרש הנטוש באזור התעשייה הפך למאורת סמים

סמים ופסולת במגרש הנטוש שנמצא דקות הליכה משכונת רמת הנשיא. בעירייה מבטיחים: "בימים הקרובים צפויות להתחיל העבודות להכשרת החניון"

פורסם בתאריך: 8.12.19 18:04

ברחוב העמל, פינת אהוד קינמון באזור התעשייה בבת ים, במרחק של כעשר דקות הליכה משכונת רמת הנשיא, נמצא מגרש גדול ונטוש, מלא בפסולת ושברי זכוכיות, שהפך למאורת סמים, אליה מגיעים בשעות הערב נרקומנים ועבריינים.

מעבר לפסולת הרבה המצויה במקום, ניתן מצוא בשטח גם פסולת כבדה ממתכת, כמו שאריות ברזלים ואף תחנת אוטובוס ישנה.



חבר מועצת העיר בת ים, שמעון וקנין, טוען כי המצב הנוכחי הוא באחריות העירייה ואף מתח ביקורת על התנהלותה בנדון. "זו בושה וחרפה. אני מציע לכל אחד מהנהלת העיר להגיע למקום לראות מה קורה שם", אומר וקנין, "לא ייתכן שבמרחק 10 דקות הליכה משכונת מגורים וגני ילדים, יש מקום שמלא במזרקים ושאריות סמים במשך חודשים ארוכים. אני אומר את הדברים כאזרח תושב העיר, לא כחבר מועצה, ואני פשוט מתבייש".

מגרש נטוש באזור התעשייה בת ים

בקרב התושבים קיים חשש להתקרב לאזור. "אם אני צריכה להגיע לסופר מרקט שנמצא בסמוך, אני נוסעת לשם במכונית מתוך פחד, כי זה אזור מאוד לא סימפטי", אומרת שירן לוי, תושבת רחוב קרן היסוד.

גם בעלי העסקים הסמוכים באזור התעשייה, אף שסירבו להתראיין מחשש שסימון המקום כמפגע מסוכן יפגע בתנועת הלקוחות שלהם, הצביעו על חששם לעבור ברחוב בשעות הערב, עם סיום עבודתם.

מעיריית בת ים נמסר בתגובה: "מבדיקה שנערכה בעירייה עולה כי המתחם המדובר (חניון מע"צ) מיועד לחניון עבור באי בית המשפט בבת ים. בימים הקרובים העבודות להכשרת החניון צפויות להתחיל, ובמסגרתן הגישה לסככה תיחסם על ידי גידור והפסולת תפונה. בחודש האחרון איתר אגף הפיקוח משליכי פסולת שלא כדין, רשם דוחות והמשליך אף פינה את הפסולת בכוחות עצמו".

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה בת ים כאן והיו הראשונים לדעת

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    בונים בית משפט ניסינבאום, שכל העברינים, יגיעו, ייסגרו את הרחוב עם המכוניות שלהם, ועורכי דין..ויהיה שם שמח….

  2. אילן

    אדון ועקנין היית חבר מועצה עשר שנים ולא עשית כלוםםםםם גם לגבי המבנה הזה ….על מה אתה בדיוק מתלונן?????

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות