בר מצווה בנו של טל קופרשטיין
צילום: עמי מימון

צפו: בנו של הפצוע בתאונה חגג בר מצווה לצד אביו בבית החולים

לאחר שרבים התגייסו כדי לסייע לו להמשיך ולהחזיק בדוכן הפלאפל שבבעלותו, מתנדב איחוד הצלה שנפגע בתאונת דרכים, זכה לחגוג את בר המצווה של בנו, ליד מיטתו בבית החולים

פורסם בתאריך: 27.11.19 18:08

מתנדב איחוד ההצלה טל קופרשטיין, המאושפז בבית החולים איכילוב לאחר שנפצע במהלך פעילותו, חגג היום (רביעי) בצהריים את בר המצווה של בנו, בבית החולים.



קופרשטיין, מתנדב איחוד הצלה, נפצע לפני כשבועיים, בתאונת דרכים ברחוב מבצע סיני בבת ים, כאשר רכב פרטי פגע בו בחוזקה כשרכב על אופנועו, בדרכו לקריאת חירום בבת ים. קופרשטיין נפגע בשלושה אזורים בגופו ופונה במצב בינוני לבית החולים איכילוב, שבו עדיין מאושפז, ולפניו סדרה ארוכה של ניתוחים וטיפולים.

בעקבות מצבו הרפואי, בוטלה חגיגת בר המצווה המתוכננת של בנו, וכהחלטה משותפת של המשפחה, הוחלט להמיר את האירוע לבית החולים, כדי שקופרשטיין יוכל לקחת חלק בשמחה.

אירוע בר המצווה נערך באודיטוריום של בית החולים, בהשתתפות זמרים חרדים, בהם יניב בן משיח, רולי דיקמן, איציק דדיה, רועי חתן ועמי מימון ששמעו על המקרה, והחליטו להגיע ולהופיע בהתנדבות, כדי לשמח את חתן המצווה ובני המשפחה.

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה בת ים כאן והיו הראשונים לדעת

 

לפני כשבוע דיווחנו כאן על הקמפיין הציבורי שהובילו חבריו של קופרשטיין, במטרה לעזור שהיה המפרנס העיקר במשפחתו, ולגרום להמשך פעילות העסק גם בהעדרו.

החברים יצאו בקמפיין תחת הכותרת "רוכשים מנה לתמיכה במציל חיים", וכתבו "גם אם אתם לא גרים באזור בת ים אתם עדיין יכולים לעזור לטל. רכשו מנה או שניים שייתרמו למתנדב איחוד הצלה או חייל צה"ל ועזרו לנו לעזור לעסק של טל לא לקרוס".

קופרשטיין מוכר בחולון ובת ים כאחד מן המתנדבים הוותיקים של סניף איחוד הצלה שפועל באזור. אל הסניף הגיע בסמוך להקמתו לפני למעלה מעשור ומאז זכה להיות מעורב בלא מעט אירועים מצילי חיים.

עוד באותו הנושא:

בני משפחתו של אב לחמישה שנפגע בתאונה: עזרו לנו להפעיל את דוכן הפלאפל

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות