בניין עיריית בת ים

נמשכים המינויים בהנהלת העיר: סמנכ"ל תשתיות, מנכ"ל חברה עירונית ודוברת חדשים

סמנכ"ל התשתיות החדש נחשד בעבר בפרשת השוחד בחברת נתיבי ישראל אולם התיק נגדו נסגר. גם שמה של הדוברת מוכר: שלומית ארדן, ששימשה בין היתר כדוברת שר האוצר, ויועצת התקשורת של קק"ל ומע"צ

פורסם בתאריך: 27.11.19 14:26

עיריית בבת ים הודיעה היום (רביעי) על שורה של מינויים חדשים בצמרת העירייה: סמנכ"ל תשתיות, דוברת ומנכ"ל החברה העירונית לתרבות, פנאי וספורט.

לתפקיד סמנכ"ל תשתיות ופרויקטים בעיריית בת ים נבחר מיכה קופילובסקי, בן 48, מהנדס ששימש בין היתר כמשנה למנכ"ל בחברת נתיבי ישראל (מע"צ לשעבר), ואף שימש כמנכ"ל בפועל של החברה. קופילובסקי יהיה אחראי בין היתר לשיקום תחום האחזקה ברחבי העיר. שמו של קופילובסקי עלה בעת ששימש כמנכ"ל נתיבי ישראל, כחשוד מרכזי בפרשת השוחד, בעבירות מרמה והפרת אמונים, אולם התיק נגדו נסגר.

מינוי נוסף הוא של שמעון אטיאס לתפקיד מנכ"ל החברה העירונית לתרבות, פנאי וספורט. אטיאס, בן 54, משמש כיום כסגן ראש מינהל החינוך בירושלים, ואחראי על ניהול תקציבי של כמיליארד שקלים. הוא יחליף בתפקיד את אריה ללוש, אשר מסיים 16 שנים כמנכ"ל החברה.



המינוי השלישי הוא של דוברת העירייה: שלומית ארדן, בת 45, אשר שימשה במגוון תפקידים בממשלה, בכנסת ובמגזר הפרטי והיתה בין היתר דוברת שר האוצר, ויועצת התקשורת של קק"ל ומע"צ. ארדן היא אשתו של השר לביטחון פנים גלעד ארדן.

מעיריית בת ים נמסר כי "המינויים החדשים מצטרפים לאנשי המקצוע שנוספו לעירייה כמו המנכ"לית יודפת אפק-ארזי שהגיעה ממשרד האוצר, סמנכ"לית השירות נועה רימון-גופרשטיין שהגיעה מעירית חולון, ומנכ"ל החברה הכלכלית חוף בת ים עידן דוד ששימש בתפקיד מקביל בקרית מוצקין". עוד נמסר כי בימים אלה נערכים מכרזים לתפקיד גזבר העירייה ומהנדס העיר.

ראש העירייה, צביקה ברוט, מסר: "התחייבתי להביא את אנשי המקצועי הטובים ביותר לעיר, וכך נעשה. כל המינויים הם של אנשי מקצוע מהשורה הראשונה, אשר בחרו בבת ים כי הם מאמינים בעיר ובמהפך שאנו נוביל לאחר שנסיים לייצב את המצב הכלכלי. אנחנו רואים שיפור בתוצאות הכספיות כבר בשנה הנוכחית, והדבר יסייע לנו לזרז בחודשים הקרובים את השינויים המתוכננים בתחומי הניקיון, התחזוקה, והשירות לתושבים".

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה בת ים כאן והיו הראשונים לדעת

תגובות

תגובה אחת
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    צריך למנות מנכל העצים ..שיבוא לגזום עציםכבר..חוצפה לעיריית בת ים…חצי שנה ביקשתי שתגיעו לגזום עצים ועדין כלום…רק ממנים מנכלים, מהנדסים, ועוד על חשבון משלם המיסים של תושבי בת ים, שמשלמים יותר מל אביב, את. ארנונה…גועל פששש לכו הביתה כל העיירות בת ים,,, אוכלי חינם..

-->
🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות