לקראת פנטהאוז ב-14 מיליון שקל: צפו בהריסת הבניינים בסקולוב-ירושלים

פרויקט הפינוי-בינוי יצא לדרך עם הריסת הבניינים הישנים, לטובת שני מגדלים בני 30 קומות. לאירוע ההריסה הגיע גם הדייר הוותיק, בן ה-91, שאמר: "לא יודע אם אספיק לחזור לפה"

פורסם בתאריך: 26.11.19 11:23

פרויקט פינוי בינוי בסוקולוב – ירושלים בבת ים יצא לדרך עם הריסת הבניינים הישנים בטקס בנוכחות הדיירים הנרגשים.

אתמול (שני) קיימה חברת מנרב אירוע שבמסגרתו נהרסו 51 דירות בשלושה בניינים בצומת הרחובות סוקולוב וירושלים במרכז העיר. זאת, במסגרת פרויקט פינוי בינוי, המתוכנן על ידי משרד קיקה בראז אדריכלים.



על פי התכנון ייבנו 220 דירות חדשות בשני מגדלים בני 30 קומות כל אחד, על קרקע בשטח של כשלושה דונמים. שטחי המגורים העיקריים בפרויקט ישתרעו על שטח של 20,900 מ"ר והוא יכלול חמישה מרתפי חניה ו-300 מ"ר שטחי מסחר. בנוסף, במסגרת הפרויקט תקים מנרב וגן ילדים עירוני, עם שלוש כיתות גן המיועדות לילדי הבניין והסביבה הקרובה. זאת, כחלק מההסכם שנחתם מול העירייה.

 

באירוע ההריסה נכחו בעלי הדירות הוותיקים במתחם שחיכו לרגע הזה 10 שנים. דיירי הבניינים שפינו את דירותיהם, ועברו לגור בשכירות בחסות היזם, צפו בעניין רב והתרגשות  בהריסות הבניין. את בעלי הדירות מייצגת עו"ד נורית כהן קצב, מנהלת מחלקת פרויקטים והתחדשות עירונית במשרד שרקון, בן-עמי, אשר & נאמן, קינן ושות'.

אחד מהדיירים, פרץ אברהם, בן 91, צפה במתרחש ברגשות מעורבים. "גרתי פה 30 שנה, והיום אני מסתכל ובוכה כי אהבתי את המקום הזה", אמר, "אני כבר בן 91 ולבנייה ייקחו כמה שנים טובות, אני לא יודע אם אספיק לחזור לפה".

פרץ הוסיף כי התגורר בדירה בקומה השלישית, ללא מעלית, "אני יודע שזה היה חייב לקרות. הבניין לא היה בטיחותי".

 

דרור קוזניצקי, מנכ"ל חברת מנרב, אמר באירוע: "בהתחלה, לפני כמעט עשור, זה היה נראה כמו קרב אבוד. אף אחד לא ידע אז מה זה פינוי בינוי, היום אנחנו עומדים בפני הגשמת חלומם של הרבה אנשים טובים".

עוד הוסיף קוזניצקי כי "הרוכשים בפרויקט ייהנו משילוב ייחודי של נגישות ואורבניות, שמקורם במיקום הפרויקט בלב העיר, קרבתו לקו הרכבת הקלה, לצד העובדה שהמגדלים נבנים רק 80 מטר מקו החוף".

מחירן של הדירות המתוכננות בפרויקט, הם החל מ-2.1 מיליון שקל לדירת שלושה חדרים, ועד 14 מיליון שקל עבור פנטהאוז.

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה בת ים כאן והיו הראשונים לדעת

 

 

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. בת ימי

    למה בת יםן מתנגדת לחבור לתל אביב, הרי זה זה רק יועיל לעיר המוזנחת והמשעממת הזו

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות