טל קופרשטיין
צילום: איחוד הצלה

בני משפחתו של אב לחמישה שנפגע בתאונה: עזרו לנו להפעיל את דוכן הפלאפל

מתנדב איחוד הצלה נפצע בתאונת אופנוע ובני משפחתו מבקשים סיוע בעסק הקטן שבבעלותו בבת ים

פורסם בתאריך: 17.11.19 14:17

בשישי האחרון, בתאונת דרכים ברחוב מבצע סיני בבת ים פגע רכב פרטי בחוזקה ברוכב אופנוע, מתנדב איחוד הצלה מחולון טל קופרשטיין, שהיה בדרכו לקריאת חירום בבת ים. טל נפגע בשלושה אזורים בגופו ופונה במצב בינוני לבית החולים וולפסון. טל עדיין מאושפז במצב קשה ולפניו עוד סדרת ניתוחים וטיפולים ארוכה, ומשפחתו על חמשת ילדיו נותרה ללא המפרנס היחיד בבית.



קופרשטיין בעל עסק עצמאי לממכר פלאפל שפתח לאחרונה בבת ים, ברחוב יקותיאל פינת אהוד קינמון, בשם בשם 'פלאפל הראל'. כעת, משנפצע וצפוי לעבור טיפול ממושך ושיקום ארוך, נקלעה משפחתו לבעיה – כי אין מי שיוכל להפעיל את העסק לאורך התקופה שבה טל יחלים מפצעיו. חבריו של טל ובני משפחתו פונים לציבור בבקשה לבוא לחזק אותו ואת משפחתו בקניית מנת פלאפל וכן ולעזור בתחזוקת העסק שלו.

החברים יצאו בקמפיין לעזרת הציבור, תחת הכותרת "רוכשים מנה לתמיכה במציל חיים", וכתבו "גם אם אתם לא גרים באזור בת ים אתם עדיין יכולים לעזור לטל. רכשו מנה או שניים שייתרמו למתנדב איחוד הצלה או חייל צה"ל ועזרו לנו לעזור לעסק של טל לא לקרוס".

קופרשטיין מוכר בחולון ובת ים כאחד מן המתנדבים הוותיקים של סניף איחוד הצלה שפועל באזור. אל הסניף הגיע בסמוך להקמתו לפני למעלה מעשור ומאז זכה להיות מעורב בלא מעט אירועים מצילי חיים.

טל קופרשטיין

צילום: איחוד הצלה

כאמור, ביום שישי האחרון בשעת צהרים, בזמן שהגיע לאסוף את בתו מבית הספר, קיבל קופרשטיין קריאה על אירוע החייאה בבת ים. בדרכו אל הזירה על האופנוע, נפגע בחוזקה מרכב פרטי שלא נתן זכות קדימה. "הוא ספג שלוש מכות, ברגל באגן ובאזור הריאות, יש לו נקב בריאה". סיפר חברו יוסי, שגם הוא מתנדב באיחוד הצלה, לאחר שביקר את טל בבית החולים. "ביום שישי בלילה יצאנו ממנו בהרגשה לא טובה כי הראות כל כך כאבו לו והנשימה ירדה. אבל אתמול לקראת שעות הערב הוא כבר התחיל לדבר", תיאר.

יוסי מספר על המצוקה של המשפחה שכעת, בזמן שטל שוכב פצוע בבית החולים, והם לצדו,  צריך למצוא מישהו שיפעיל את העסק במקומו. "הוא המפרנס היחיד בבית. אשתו ג'ולי עבדה כשכירה, והיא באה לעזור בעסק. אבל בתקופה הקרובה היא רוצה לעזור לשיקום של בעלה ולהיות לצדו", מספר יוסי. "בבוקר היא פותחת את העסק ולאחר מכן ואין מי שיפעיל אותו. שני הבנים הגדולים שלו, אחד בן 15 והשני בן 17, עזבו את הלימודים כדי להיות בעסק", מסביר יוסי ומוסיף כי כעת מחפשים מתנדבים שיבואו להפעיל את הדוכן פלאפל במשך כמה שעות ביום. "בינתיים התחלנו, כמה מתנדבים של אחוד הצלה, לסייע בתורנות בהפעלת העסק, כי ברור לנו שככה המשפחה תגיע לקריסה כלכלית".

"טל וג'ולי בוחרים להתבונן במצב דרך חצי הכוס המלאה. "כשביקרתי אותו בבית החולים, הוא אמר שהנה, הוא היה בדרך לעשות שליחות כשנפצע וככה זה, החיים מתהפכים פתאום. המסר שלו היה שפעם אחת אתה למעלה ופעם אתה למטה", מספר יוסי. "אשתו ג'ולי היא אישה דתייה והיא מאמינה שאלוהים עשה נס והציל את טל".

יוסי מציין שנדרשים מתנדבים בדוכן הפלאפל בעיקר בשעות הלחוצות ביותר ביום, בין 12:00-14:00 ומוסיף שכל התנדבות אפילו קטנה, תסייע למצב הכלכלי. להתנדבות התקשרו למספרי הטלפון: 050-4080846, 050-2293300, או דרך לינק הקמפיין כאן.

 

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה בת ים כאן והיו הראשונים לדעת

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות