יירוט בשמי בת ים
יירוט בשמי בת ים

ראש עיריית בת ים מזהיר: "יש תושבים שמצלמים את היירוטים ולא נשמעים להנחיות – זה מסוכן"

צביקה ברוט מבקש מהתושבים להישמע להנחיות פיקוד העורף

פורסם בתאריך: 12.11.19 10:02

משעות הבוקר המוקדמות (שלישי) החל מטח רקטות לעבר יישובי הדרום ואזור גוש דן, כאשר החל מהשעה 07:05, נשמעה אזעקה עולה ויורדת ביישובים ראשון לציון, חולון ובת ים, כאשר לפני זמן קצר נשמעה האזעקה בפעם השלישית היום כאשר היירוטים של כיפת הברזל בוצעו מעל העיר בת ים.

בעקבות ההסלמה במצב הביטחוני בעיריית בת ים פתחו את כל המקלטים הציבוריים וכעת נערכים להגברת הכוננות בעיר.



לאחר ישיבת הערכת מצב שהתקיימה בלשכתו, ראש העירייה צביקה ברוט מסר כי, "מאז שעות הבוקר עיריית בת ים עובדת בשיתוף פעולה עם פיקוד העורף. פתחנו חמ"ל בלשכת ראש העיר, יושב לצידי גם נציג פיקוד העורף ואנחנו ערוכים לכל התפתחות. כמו כן, החל מהשעה 07:00 נפתחו המקלטים בכל רחבי העיר בת ים אנחנו מטפלים בבעיות נקודתיות שניתן להם מענה והתושבים מוזמנים לפנות למוקד העירוני".

ישיבה בלשכת ראש העירייה בעקבות ההסלמה הביטחונית

צילום: עיריית בת ים

ברוט העביר מסר לכל אותם תושבים שלא נשמעים להנחיות פיקוד העורף: "אני רואה שיש אנשים שמצלמים את היירוטים – זה מסוכן", הדגיש. "אני מבקש מכל תושבי בת ים להקפיד על ההנחיות ולהישאר בבתיהם ובמרחבים המוגנים".

"אין השתלטות על מקלטים", המשיך. "יש לנו אחוז גבוה של מקלטים שהם רב שימושיים, פיקוד העורף מעודד את המצב הקיים מכיוון שמקלט שנחשב לעירוב שימושים הוא מתוחזק ביום יום ומתוחזק ברמה הגבוהה ביותר. אני חוזר ומדגיש, כל המקלטים פתוחים".

בת"א סוגרים בתי קפה, מה המצב לגבי העיר בת ים?

"יש הנחיה מפורשת, מקומות בילוי שפחות מ-100 איש אין איסור לפתוח את העסק, אך המלצתנו היא לא להפעיל את העסקים. חוף הסלע ושירותי ההצלה פועלים כרגיל, אך שוב אני מדגיש כי ההמלצה שלנו היא לא ללכת לים אלא להישאר בבית ובמקומות המוגנים בעיר. קניון בת ים סגור ואין קבלת קהל במשרדי העירייה. עובדי העירייה, החברות העירוניות ועובדי תאגיד המים עובדים כרגיל כי הם נקראים עובדים חיוניים. הם מתייצבים לעבודה על מנת לתגבר את המוקד העירוני, יחד עם זאת הרשינו לעובדים שיש להם ילדים קטנים להישאר בביתם ולהיות יחד עם הילדים במצב הנוכחי".

 

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה בת ים כאן והיו הראשונים לדעת

 

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות