טיפת חלב שכונת עמידר

זוהמה והזנחה: כך נראית תחנת טיפת חלב בבת ים

תושבי שכונת עמידר מתלוננים על הלכלוך והליקויים הרבים במרפאה: "זה המקום שאמור להיות הכי סטרילי בעיר"

פורסם בתאריך: 31.10.19 13:55

ברזים עם חלודה, מתקן מים מזוהם, דלתות שבורות ונמלים על אדן החלון – תחנת טיפת חלב בשכונת עמידר בבת ים מציגה מחזה לא נעים לעיניים לתושבי שכונת עמידר הנאלצים להגיע אליה לבדיקות עם ילדיהם הקטנים.

טיפת חלב שוכנת ברחוב המעפילים 16 במבנה מוזנח ומזוהם, וסובלת מליקויים בריאותיים והזנחה ממושכת, טוענים התושבים. "לא הגיוני שאף אחד בעיר לא לוקח את נושא טיפות חלב ברצינות, זה אמור להיות המקום הכי סטרילי ונקי", אמר אחד ההורים, לאחר ביקור שערך במרפאה.



"אנחנו מביאים לפה את הדבר הכי יקר לנו בעולם, הילדים שלנו – לא הגיוני שאף אחד לא לוקח אחריות על כך. אני רוצה לראות מישהו שיעז לשתות מים מהמתקן שם", הוסיף.

הורה נוסף שביקר עם בתו במרפאה הדגיש כי התלונות אינן מופנות כלפי הצוות הרפואי. "יש כאן צוות אחיות נפלא שעושה עבורנו מעל ומעבר, עם המון חום ואהבה, וגם להם מגיעים תנאי עבודה הרבה יותר טובים".

לטענת ההורים, אין להם אפשרות ללכת לטיפת חלב אחרת, ולכן הם "דורשים שהמרפאה תעבור ניקוי וצחצוח ויתוקנו כל הליקויים, זו סכנת חיים. לכו תדעו כמה חיידקים יש כאן".

 

טיפת חלב שכונת עמידר

טיפת חלב שכונת עמידר

כזכור, בבדיקה שנערכה לפני כחודשיים על ידי "השקמה בת ים", על מצבן של טיפות החלב ברחבי העיר, נמצא כי גם בטיפת החלב ברחוב קדושי קהיר התגלו ליקויים כתוצאה מהזנחה: חלודה, קירות מתקלפים, ריהוט ישן, דלתות שבורות, ובנוסף אין מספיק משחקים לילדים בזמן ההמתנה.

במשרד הבריאות האשימו את העירייה במחדל טיפת חלב בקדושי קהיר. לדבריהם, תחזוקת המבנה באחריות בלעדית של עיריית בת ים. בתגובה, טענה העירייה כי משרד הבריאות לא הסכים להשתתף במימון השיפוץ שעלותו מוערכת במיליוני שקלים.

עוד נמסר מהעירייה, כי נבדקה האפשרות לסגור את המקום, אך בדיקה זו נשללה. ובחודשים האחרונים החלה הנהלת העיר בתכנון שיפוץ טיפות החלב וההליך נמצא בעיצומו.

טיפת חלב שכונת עמידר

ממשרד הבריאות נמסר בתגובה לטיפת חלב בעמידר: "בבת ים פועלות כיום 6 תחנות טיפות חלב, הנותנות שירות לתינוקות, פעוטות ונשים הרות. לשכת הבריאות המחוזית ת"א נותנת שירותי רפואה מונעת בתחנות באמצעות העסקת אחיות, רופאים ואנשי צוות נוספים.

"המבנים הפיזיים ותחזוקתם, נמצאים באחריות הרשות המקומית מאז ומעולם כמו שאר הערים בישראל. הנהלת הלשכה התריעה מספר פעמים  בפני עיריית בת ים על מצבם הפיזי הרעוע של תחנות טיפות החלב בעיר, ביניהם תחנת מעפילים. אנו מקווים שעיריית בת-ים תפעל בהקדם לשיפור המצב".

מעיריית בת ים נמסר: "תחנות טיפת חלב הוזנחו ב-15 השנים האחרונות על ידי הנהלת העיר הקודמת, כעת, הנהלת העיר החדשה פועלת ונמצאת במו"מ מול משרד הבריאות לבצע שיפוץ מקיף. אנו פועלים מול המשרד כדי שיבצע פעולות אלה לאחר שנים של הזנחה".

 

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה בת ים כאן והיו הראשונים לדעת

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. דן

    בת ים זה בני ברק החדשה ויותר גרוע מתגעגעים לשלומי דחוף לעביר אותה לתל אביב העיר מסריחה נשלטת עברינים ודתיים טיילת בת ים על סף קריסה יותר ויותר מקומות בילוי נסגרים בני דודים שולטים בטיילת אחר טרף קל המבין יבין הכניסות לבת ים נראה שוק עזה עכברים אין ניקיון בקיצור המצב לא טוב

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות