גן הילדים בריזה

ההורים קיבלו הודעה: הצבנו מלכודות של חולדות בגן הילדים – האחריות עליכם

הורים לילדי גן "בריזה" בבת ים טוענים שקיבלו הודעה מצוות הגן, על חולדות ועכברים ששורצים בחצר ועל המלכודות שפוזרו בשטח הגן

פורסם בתאריך: 24.10.19 10:08

הורים לילדי גן "בריזה" בבת ים קיבלו אתמול בבוקר (רביעי) הודעה מוזרה מצוות הגן, שהזהיר מפני חולדות ועכברים המסתובבים במתחם הגן.



"התקשרו ואמרו שהמקום שורץ חולדות, ושבחצר הגן, בשטח שבו הילדים אמורים לשחק, פוזרו מלכודות", תיאר אחד מההורים, בפוסט שהעלה לפייסבוק.

לטענתו, אנשי הצוות בגן אמרו להורים כי אפשר להביא את הילדים לגן, אך שהאחריות לשלומם היא על ההורים בלבד.  "מדוע אנחנו צריכים להפסיד יום עבודה כי הילדים נאלצים להישאר בבית?"

בנוסף, אותו הורה מתאר את מצבו המוזנח של הגן. "אין שירותים שמתאימים לילדים, החצר מוזנחת עם המון עלים יבשים וזבל שמפוזר על הרצפה וקירות מלאים באבק". לדבריו, ניכר כי הגן הוזנח במשך שנים ללא כל טיפול ושיפוץ.

 

 

 

 

 

מעיריית בת ים נמסר בתגובה: "עוד בחודשי הקיץ, במסגרת ההכנות לפתיחת השנה, העירייה ביצעה הדברה נגד חולדות ומזיקים בשטח הגן. כמו כן, בחופשת סוכות בוצעה הדברה משלימה. כפעולה משלימה נפרסו מלכודות על מנת לפתור את הבעיה באופן מוחלט. ביטחון ילידנו הנו ערך עליון ועל כן העירייה פועלת בכל הכלים שברשותה על מנת להבטיח את שלומם ובטיחותם של ילדי הגן. ראש העיר ומחזיק תיק החינוך העירוני תיאמו פגישה מיידית עם הורי הגן על מנת לפתור ביסודיות את כל הנושאים הדורשים טיפול שיבטיחו לילדי הגן שהייה נעימה, בטוחה ואיכותית בגן".

 

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה בת ים כאן והיו הראשונים לדעת

תגובות

2 תגובות
  1. חקי חיון

    חקי חיון , האנושות כולה חייבת לפזר מלכודות חכמות בכל רחבי העולם כולו על מנת ללכוד את כל העכברים והחולדות והנחשים והעקרבים ושאר המזיקים וגם ללכוד את כל הטורפים בטבע למיניהם. ולהמית את כל המזיקים והטורפים המתת חסד. חייבים לנקות את כל העולם כולו ממזיקים ומטורפים הגורמים ליסורים לבעלי חיים אחרים ולבני אדם.

  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    עד שלא יבצעו הדברה יעילה באמצעות רעלים המיושמים בצורה בטוחה ומאובטחת הבעייה לא תעלם .יש צורך במדביר עם ידע וניסיון שיגיע לאזור וייתן טיפול מקצועי.אלעד אורי – ג'וק בראש

-->
🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות