סמנכ"לית שירות הלקוחות, נועה רימון-גופרשטיין

שינויים בצמרת העירייה: לראשונה מונתה סמנכ"לית שירות לקוחות – הגזבר ומהנדס העיר עוזבים

נועה רימון-גופרשטיין, ששימשה כסמנכ"לית שירות לקוחות בעיריית חולון, מונתה לתפקיד החדש בבת ים. עוד במסגרת השינויים: מנכ"ל חדש לחברה הכלכלית ופרידה משני בכירים ותיקים

פורסם בתאריך: 22.10.19 14:55

עם תום חגי תשרי, ממשיכים בבת ים בסבב המינויים בצמרת העירייה: הגזבר ומהנדס העיר יסיימו את תפקידם ולראשונה תמונה סמנכ"לית שירות לקוחות, במטרה לשפר את השירות לתושבים.



כבר ביום ראשון הקרוב תחל לפעול בעירייה סמנכ"לית שירות לקוחות. מדובר בתפקיד חדש, שנועד להביא לשיפור דרמטי בשירות הניתן לתושבי העיר בתחומים השונים. מי שמונתה לתפקיד היא נועה רימון-גופרשטיין, בת 36, שמילאה תפקיד דומה בעירית חולון, אותו עזבה לטובת בת ים.

עוד במסגרת השינויים: בעירייה החל לפעול סמנכ"ל משאבי אנוש חדש, ליאוניד סמוליאנוב, בן 48, שמילא תפקיד זהה בעיריית פתח-תקווה. הוא צפוי להוביל את הטיפול בכח האדם ובהכשרות העובדים בעירייה.

תפקיד נוסף שאויש בימים אלה הוא של מנכ"ל החברת הכלכלית בעיר, חוף בת ים. מי שימלא את התפקיד הוא עידן דוד, בן 34, ששימש בשורת תפקידים כלכליים והיה בתפקידו האחרון מנכ"ל החברה הכלכלית של קריית מוצקין.

בתוך כך, סיכם ראש העירייה צביקה ברוט עם גזבר העירייה הוותיק, חיים אברהם ועם מהנדס העיר שוקי פתאל, על סיום תפקידם עם תום תקופת החוזה הנוכחי שלהם בעוד מספר חודשים. בימים אלה כבר פרסמה העיריה מכרז לתפקיד הגזבר, ובימים הקרובים צפוי לצאת גם המכרז לתפקיד מהנדס העיר החדש.

"התחייבתי להביא את אנשי המקצועי הטובים ביותר לעיר, וכך נעשה", אמר ראש עירייה צביקה ברוט, "כל המינויים הם של אנשי מקצוע מהשורה הראשונה, שכיהנו ברשויות מקומיות מובילות, ובסופו של דבר בחרו בבת ים כי הם מאמינים בעיר ובמהפך שאנו נוביל לאחר שנסיים לייצב את המצב הכלכלי. אנחנו רואים שיפור בתוצאות הכספיות כבר בשנה הנוכחית, והדבר יסייע לנו לזרז את השינויים המתוכננים בתחומי הניקיון, התחזוקה, והשירות לתושבים".

המינויים החדשים מצטרפים למינוי של מנכ"לית העיריה, יודפת אפק-ארזי, בת 38, לשעבר בכירה במשרד האוצר, אשר החלה לכהן בחודש מרץ האחרון. במקביל מתקיים בימים אלה מכרז לתפקיד סמנכ"ל פיתוח ותשתיות, וכן מכרז לתפקיד דובר העיריה. ההערכה היא כי לאחר השלמת סבב המינויים עד לסוף השנה, ניתן יהיה לזרז את הפעילות המתוכננת לשיפור פני העיר.

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה בת ים כאן והיו הראשונים לדעת

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    מינויים חדשים הכל בולשיט תתחילו לטפל בתלונות על אנשים שבונים ללא היתר תלונה של שנים לא עושים כלום

  2. דנה אלפסי חזיזה - תושבת בת ים גאה

    עיריות מובילות ? קריית מוצקין זו עירייה מובילה ? ועזיבה של חולון לטובת בת ים ? מכירים את הסיפור מאחורי הקלעים . מהנדס העיר הנוכחי אחד המוכשרים בארץ רק לא נתנו לו לעבוד כי הכניסו לו פוליטיקה ששולטת בוועדה . השלטון הנוכחי רקוב מהקודמים הם רק משתמשים בעיתונות ורשתות חברתיות להציג כאילו לא ! תביאו בודקות תוכניות להנדסה , תספרו שמנהל מחלקת פיקוח בנייה התפטר וכך גם מנהל הלוגיסטיקה בהנדסה התפטר , מנכלית העיריה ? לא יודעת את העבודה . לומדת על גב התושבים והעובדים . אשה מתנשאת . צביקה ברוט איש מקסים אבל מנהלים לו את העיר הוא בובה נחמדה . בקיצור לחיאני תציל אותנו !

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות