אומנות, אומנות
צילום: עיריית בת ים

אומנות פלסטית, מחול, קולנוע ותאטרון: יום אומנות לתלמידי בבת ים

"אנו מחברים את התלמידים לעיר ומחזקים להם את תחושת השייכות"

פורסם בתאריך: 25.9.19 15:50

אומנות לכיתות ד'. אתמול (שלישי) השתתפו כל תלמידי כיתות ד' בעיר במיזם חדש תחת הכותרת "יום שכולו אומנות".



במסגרת המיזם נחשפו התלמידים לסוגי אומנות שונים: אומנות פלסטית, מחול, קולנוע ותאטרון, כאשר כל הפעילויות היו בסימן "בת-ים עירי" לחיזוק תחושת השייכות והגאווה בעיר בת-ים.

במהלך היום צפו התלמידים צפו בהצגה 'מבצע קומיקס' של תאטרון גושן, העוסקת בהשפעות הרחבות של תרבות הצריכה על הדימוי העצמי והיחסים החברתיים.

צילום: עיריית בת ים

 

כמו כן, התלמידים צפו במופע 'סילבר שואו', מופע מחול מודרני המשלב אלמנטים של קיימות ומחזור. בהמשך ביקרו התלמידים בשתי תערוכות ייחודיות: תערוכת 'פוקפורן' של הצלם כפיר זיוף, שהציג תערוכה בתלת מימד, ותערוכת 'ליגואנה פסטה' של האמנים טליה כהן אסיף ואסף וקסלר.

במהלך היום סיירו התלמידים בתערוכה העוסקת בעיר בת-ים, המוצגת במוזיאון 'בן ארי' שבשכונת רמת יוסף. המוזיאון מציג תערוכות מתחלפות של אומנות עכשווית ושם דגש לתחום ההיסטוריה, התרבות והקהילה העירונית.

היום נערך על ידי מחלקת תרבות של החברה לתרבות פנאי וספורט, בהובלת גלית חזן, מנהלת המחלקה ובשיתוף מוסדות התרבות השונים בעיר כמו היכל התרבות, האודיטוריום העירוני, מוזיאון בת ים ואנשי סל תרבות.

ראש העירייה צביקה ברוט אמר כי "מדובר בחלק מהמדיניות שלנו להעשיר את עולמם של ילדי העיר ולהציג בפניהם עולמות חדשים בתחומי התרבות והאמנות. אין ספק כי מיזמים שכאלו יפתחו בתלמידים זיקה ליצירה ולמימוש הפוטנציאל האישי שלהם בתחומי החיים השונים. הערך המוסף הגדול הוא החיבור לעיר בת-ים, וחיזוק תחושת השייכות העירונית".

ברוט, יחד עם מנכ״לית העיריה יודפת אפק-ארזי, הכריזו כי היום הייחודי יהפוך למסורת קבועה שתתבצע מעתה מדי שנה בעיר בת-ים.

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה בת ים כאן והיו הראשונים לדעת

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות