סטלה ביצ
סטלה ביצ

בעלי עסקים בחופי בת ים מציעים: מנקים את החוף בתמורה לשתייה חינם

"אם דרכנו הצעירים ילמדו קצת על שמירה על הסביבה, אז אנחנו עשינו את שלנו", אומר הבעלים של הסטלה ביץ, יוני עזרא

פורסם בתאריך: 25.9.19 10:33

איך הופכים את העולם למקום נקי יותר? הבעלים של בעלי עסקים על חוף בת ים, החליטו לתרום את תרומת הצנועה למען השמירה על איכות הסביבה ויצאו ביוזמה מרעננת: כוס שתייה תמורת כוס מלא בבדלי סגריות שנאספו מהחוף שבבת ים.

מדובר בארבעה בעלי עסקים בחוף הסטלה ביץ׳, חוף תאיו, חוף הדקלים וחוף פטרה. ירון לוי, המשנה לראש העירייה ומחזיק תיק החופים, שיזם את החיבור עם בעלי העסקים, מסר: "אני מברך את בעלי העסקים שבחרו לקחת חלק מיוזמתם. בימים אלו אנו עובדים על תכנית שנתית לשיקום ותחזוקת חוף הים לקראת העונה הבאה. בניגוד לשנים קודמות אני בחרתי לשלב את הציבור באופן אקטיבי בשמירה ובניקיון על החוף שלנו ובקרוב אנו נפרסם את התוכנית לציבור הרחב".



"אנחנו שומרים על ניקיון החוף כל הזמן, ואיכות הסביבה מאוד חשוב לנו", אומר עזרא, "עלה לנו רעיון כיצד כולם יוכלו להשתתף בשמירה על הסביבה וגם ליהנות. אחת מהיוזמות הם להביא לנו כוס שתייה מלאה בדלי סיגריות ואנחנו בתמורה נעניק להם כוס ברד צונן ומרענן".

עזרא מוסיף כי מלבד השמירה על סביבה נקייה הוא מקווה שבכך יצליח לחנך את הדור הצעיר שילמד לשמור על החופים. "אם דרכנו הצעירים ילמדו קצת על שמירה על הסביבה, אז אנחנו עשינו את שלנו", הוא אומר.

בתוך כך, ממדד חודש ספטמבר של המשרד להגנת הסביבה, עולה כי 71.21 אחוז מהחופים שנבדקו דורגו כ"נקיים" עד "נקיים מאוד", לעומת 75.38 אחוז במדד הקודם, כאשר החוף של בת ים נמצא במקומות הראשונים בארץ כנקיים ביותר.

המשרד להגנת הסביבה בשנת 2019 תומך ברשויות מקומיות שבתחומן חופים בלתי מוכרזים בהיקף של 9.3 מיליון שקל – התמיכה הגדולה ביותר שניתנה עד כה על ידי המשרד.

בימים אלה, לקראת תקופת החגים, המשרד להגנת הסביבה קורא לנופשים, למטיילים ולחוגגים להשאיר את הכלים החד-פעמיים בבית וליהנות מחופים וים נקיים מפלסטיק.

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה בת ים כאן והיו הראשונים לדעת

 

 

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות