זוג ברכבת. צילום: שימי בר
צילום: שימי בר

רגע לפני החתונה: בני הזוג שהכירו בתחנת הקוממיות שיחזרו את סיפור אהבתם

שנתיים אחרי שהכירו בזמן שהמתינו לרכבת בתחנת קוממיות, חזרו בני הזוג נטע שמר ורונן פרנק לתחנה ושיחזרו בתמונות את סיפור ההיכרות שצמח לאהבה ונישואים

פורסם בתאריך: 24.9.19 11:09

בני הזוג שהכירו בתחנת הרכבת קוממיות בבת ים, חזרו אליה אתמול (שני) והצליחו לרגש את צוות התחנה ואת הנוסעים כאשר שיחזרו בסט צילומים את סיפור היכרותם ואהבתם.

נטע שמר ורונן פרנק הכירו לפני שנתיים לגמרי במקרה, בנסיעה שגרתית ברכבת לעבודה. בתחנת הרכבת הקוממיות בבת ים, שמר, כיום בת 26 ופרנק, כיום בן 32, המתינו באותה התחנה, לאותה הרכבת ובאותן השעות בכל בוקר. באחד הימים משהו גרם למבטים שלהם להצטלב, וכך במשך שבועיים הם חולפים זה על פני זו, והחליפו מבטים עד שיום אחד נטע הצליחה לקלוט את שמו של הבחור מהכרטיס עובד שהיה תלוי על מכנסיו. כבר באותו היום היא איתרה אותו ברשתות החברתיות ופנתה בבקשת חברות ומאז החלו במערכת יחסים שהובילה להצעת נישואים.



נטע ורונן שצפויים להתחתן בעוד כחודש הגיעו הבוקר לתחנת בת ים קוממיות מלווים בצלמים. ושיחזרו את הרגעים הקסומים שהובילו להתאהבות ובכך סגרו מעגל רגע לפני החתונה.

צילום: שימי בר

נטע סיפרה: "תחנת הרכבת שמהווה מקום מעבר לאלפי אנשים ביום הפכה עבורנו למקום מיוחד, מבחינתנו בזכות הרכבת מצאנו זוגיות ואהבה. זה היה ברור לשנינו שאת הצילומים נרצה לערוך בתחנה שבה הכל התחיל".

"ברכבת ישראל נוסעים מידי יום כ-250 אלף נוסעים, ולכל נוסע סיפור מיוחד משלו", מספר מנהל התחנה, עזרא יצחק. "אני מאחל לזוג הצעיר הרבה הצלחה אושר ונחת, ומזמין אותם לצילומים גם אחרי החתונה עם הילדים שבעזרת השם יבואו".

צילום: שימי בר

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה בת ים כאן והיו הראשונים לדעת

 

תגובות

-->
🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות