התקנת הרמפה בבית הספר. צילום: יגאל אלון
התקנת הרמפה בבית הספר. צילום: יגאל אלון

בית הספר יגאל אלון: מתחמים הונגשו לבעלי מוגבלויות

פורסם בתאריך: 11.9.19 12:18

בית הספר עם הפנים לקהילה. בבית הספר היסודי יגאל אלון בשכונת רמת הנשיא החליטו לאפשר נגישות למוסד, עבור ילדים בעלי צרכים מיוחדים. בשטח בית הספר הוקמה רמפה אשר מחברת את מתחם מגרשי הספורט ושער בית הספר לשטח החטיבה הצעירה. זאת למרות שבבית הספר לא לומדים כיום תלמידים עם לקויות פיזיות.



ההחלטה של הנהלת בית הספר וועד ההורים הגיעה מתוך רצון לאפשר את נגישות המקום, עבור בעלי מוגבלויות אשר עשויים לבקר בו ומתוך התחשבות במלווים של התלמידים. "כדי להגיע משער הכניסה לחטיבה הצעירה יש ללכת מספר מטרים בלתי מבוטל, מה שעשוי להפוך לקושי עבור הורים עם מוגבלויות, סבים וסבתות, ואפילו הורים עם עגלות תינוקת. בית ספר הוא מקום שצריך להיות נגיש לכולם, גם למורים וגם לתלמידים ולמבקרים", ציינה הנהלת בית הספר.

אפרת יוסף, יו"ר ועד ההורים הבית ספרי, שהייתה מיוזמי המהלך התייחסה להנגשה ומסרה "נגישות חשובה גם לנכים וגם לאנשים שאינם מוגדרים כ'אנשים עם מוגבלות' ביניהם אימהות עם עגלות ילדים, אנשים עם מוגבלות זמנית ועוד. אנחנו ביגאל אלון מאמינים בשוויון ובעצמאות ולכן גם ההנגשה ברחבת בית הספר הינה חשובה".

הרמפה בשטח בית הספר. צילום: יגאל אלון

"ברצוני להודות לכל העוסקים בדבר, לאפי, האחראי על מוסדות החינוך בעיר, על שיתוף הפעולה, לאילנה מנהלת בית הספר על העזרה והתמיכה, לרחל אחראית הבטיחות בבית הספר, לאבי אב הבית על עזרתו בנושא. ובעיקר תודה להורי יגאל אלון שהעלו את הנושא וחשיבותו".

"חיכינו מספר חודשים על מנת שהתהליך יתבצע בשלמותו, התחלנו לטפל בנושא עוד מאמצע שנה שעברה ואני שמחה מאוד על כך שהצלחנו. אנו ביגאל אלון שמים דגש על הנושאים שעומדים בראש סדר העדיפות של בית הספר בכדי להתקדם ולהתחדש".

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה בת ים כאן והיו הראשונים לדעת

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות