זוגות המשקפיים שנמצאו
זוגות המשקפיים שנמצאו

חוף בת ים: נמצאו 150 זוגות משקפיים שאבדו למתרחצים

המציל גיא כהן איתר בקרקעית הים אבדות רבות: "הים הוא כמו תיבת אוצר"

פורסם בתאריך: 8.9.19 15:30

הפתעה במצולות. איבדתם משקפיים בחופי בת ים? לפני שאתם ניגשים לעשות בדיקת ראיה ולהזמין זוג משקפיים נוסף, נסו לפנות למציל גיא כהן וצוותו מסוכה מספר 7 ואולי תופתעו למצוא אותם.



"הים הוא כמו תיבת אוצר" מסביר ל"שקמה בת ים" המציל גיא כהן, שחולק איתנו את המציאות המשמחות והמוזרות ביותר שמצא בחוף הנפרד בבת ים.

כהן מסביר כיצד החל לאגור זוגות משקפיים שאיתר בים. "ביום שישי האחרון הגיע אליי אב לילד קטן שאיבד את המשקפיים שלו. הם היו משקפיים ממש יקרים עם מספר גבוה והילד לא ראה כלום בלעדיהם. מכיוון שזה היה יום שישי ולא היה לאן לפנות כדי להשיג משקפיים חדשים, האב והבן הגיעו אליי לסוכה", מספר המציל כהן, את מה שהפך לבסוף למבצע המשקפיים הגדול בו נמשו מהחוף 150 זוגות משקפיים.

"ישר ירדתי מהסוכה וצללתי כדי לחפש לו אותן. התחלתי באזור בו שהה הילד והתקדמתי עם הזרמים ובסוף הם היו שם. הילד היה מאושר".

צוות מסוכה 7

כהן מסביר איך זה קורה "הרבה פעמים אנשים נכנסים למים, ואז מגיע גל גדול מגיע לכיוון הפנים שלהם, גורם להם לאבד את שיווי המשקל ועל הדרך גם את המשקפיים",עוד הוסיף "חיפוש המשקפיים לאדם שלא רואה טוב, היא משימה קשה עוד יותר, ולרוב הם לא מוצאים אותם ויוצאים בלעדיהם".

 

"הגענו לכמות די גדולה של זוגות משקפיים, בערך 150 זוגות. אנחנו פורסים אותם באופן מסודר על השולחן בסוכת ההצלה בחוף הנפרד ואנשים שאיבדו את המשקפים שלהם יכולים להגיע ולנסות לזהות את המשקפיים האבודות". כהן הוסיף "יש אנשים שמצאו אצלנו את המשקפיים שאיבדו לפני חודש וכמובן שכל מי שאיבד משקפיים מוזמן להגיע".

"הים הוא כמו תיבת אוצר. יש פה הכל. יום אחד תבואו ותמצאו עולם שלם, ויום אחרי תבואו ולא יהיה כלום".

מהם הדברים הכי חריגים ומפתיעים שמצאת בים?

"לא מזמן נפלטה לחוף גופת כבש ללא ראש. הוא כנראה נפל מספינה שהובילה בעלי חיים או שזרקו אותו עקב מחלה". ישנם גם מציאות משמחות יותר "לפני שבוע מצאתי שטר של 200 שקל צף בים, ולא היה אף אחד בתוך המים שיכולתי לשייך אותם אליו".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות