איילת שקד. צילום: יח"צ
איילת שקד. צילום: יח"צ

קטי פיאסצקי מורג נגד מרתון הנשים של איילת שקד בבת ים: "עזות מצח"

יו"ר "ימינה" תגיע ביום שישי כדי להשתתף במרוץ העצמה נשית. חברת המועצה קטי פיאסצקי מורג: "המפלגה שלה תומכת בהדרת נשים"

פורסם בתאריך: 4.9.19 16:03

בצל הבחירות לכנסת ה-22 שיערכו בעוד כשבועיים, יו"ר "ימינה" ושרת המשפטים לשעבר איילת שקד, תגיע ביום שישי הקרוב, ה-7 ספטמבר אל העיר בת ים בכדי להשתתף במרוץ העצמה נשית שיתקיים בטיילת בשעה תשע בבוקר ברחבת חוף הסלע.



שקד פנתה לנשים דרך דף הפייסבוק הרשמי שלה והזמינה אותן להגיע למרוץ העצמה הנשית: "אני מזמינה את כולכן לרוץ איתי במרוץ קליל וכיפי בהשתתפות מאות נשים מכל הארץ. כאמא וכאישה, אתם יודעים שאני מאמינה בעשייה עם תוצאות ופחות בדיבורי סרק. במסגרת תפקידי כשרת המשפטים קידמתי נשים מכל מגזרים", כץתבה שקד והוסיפה "הקמתי ועדה למיגור תופעת הפוליגמיה, נאבקתי בזנות וקידמתי חוקים למען נפגעות תקיפה מינית". שקד סיכמה את פנייתה לציבור הנשים "הצטרפו אליי ותהיו חלק מהכוח הנשי שמאמין בעשיית שינוי"

מנגד, קטי פיאסצקי מורג, חברת המועצה מטעם סיעת מרצ בעיר, ומחזיקת תיק קידום מעמד האישה בעירייה, העבירה ביקורת על הגעתה של שקד למרוץ העצמה כשאמרה: "איילת שקד היא אמנם אישה, אבל זה לא הופך אותה באופן אוטומטי לפמיניסטית לוחמת זכויות נשים. אני לא מבינה מאיפה מגיעה עזות המצח לקרוא לציבור הנשים להגיע אל "מפגן עוצמה נשי", כאשר למפלגה שלה יש בבעיה"

פיאסצקי מורג הסבירה כי "חברי הכנסת של ימינה תומכים באופן עקבי בהדרת נשים, בהפרדה מגדרית במוסדות החינוך, באקדמיה, ובצבא, באיסור שירת נשים ועוד", עוד הוסיפה: "רק השבוע נחשפנו לאמירות מזעזעות מצד חבר הכנסת רפי פרץ בנושא נשים. חברי מפלגת ימינה חברו לגורמים שפועלים לביטול חזקת הגיל הרך, דבר שיפגע בנשים מכל קבוצות האוכלוסייה. השרה לשעבר שקד יותר ממוזמנת להסיט את מבטה שמאל, שם יש מפלגה שאשכרה נלחמת עבור נשים ומורכבת מ-50% נשים".

מהצד השני של המפה הפוליטית נמצא אורי בוסקילה, סגן ראש העיר ויו"ר מפלגת הבית היהודי בבת ים, אשר התייחס לדברים של פיאסצקי וענה כי: "איילת שקד יו"ר ימינה היא דמות מיוחדת במינה. היא אישה דעתנית, חזקה ומנהיגה וגם האישה היחידה שעומדת בראש מפלגה בכנסת ישראל. זהו כבוד גדול לעיר בת ים ששרת המשפטים בין הטובות שהיו במדינת ישראל בחרה לקיים צעדה להעצמת נשים בבת ים, ואני מזמין את כל נשות בת ים לבוא ולהשתתף בצעדה".

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה בת ים כאן והיו הראשונים לדעת

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. אנונימי

    בושה לא כבוד כלל מיפלגת ימינה דוגלת בהדרה ממה מר בוסקילה מתגאה בדיוק ממה?מי שתשתתף במירוץ הנל ולא משנה מאיזה מפלגה באם דתיה מסורתית או חילונית משמעו דוגלת בהדרת נשים טיפולי המרה ועוד כל מיני טירלולים של המפלגה ברשותה של הגב איילת שקד
    פשוט חוצפה ומביש

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות