העבודות בבלפור. צילום: אביחי חיים
העבודות בבלפור. צילום: אביחי חיים

עבודות ברחוב בלפור: תושבים מתלוננים על שיבושים בשגרת החיים באזור

בעלי עסקים ותושבים נאלצים להתמודד עם הכבדה משמעותית בעומסי התנועה | כל הפרטים ולוחות הזמנים:

פורסם בתאריך: 4.9.19 12:52

התושבים ברחוב בלפור סובלים. מזה כחודש וחצי שתושבי רחוב בלפור ובעלי העסקים הממוקמים באזור מתמודדים עם שינוי לא צפוי, הנתיב המרכזי החוצה את העיר לרוחבה נסגר עבור עבודות בכביש.



המציאות החדשה מכבידה על חיי התושבים. נוצרו עומסי תנועה כבדים וההגעה לבית או לעסק הפכו למסורבלים. בנוסף נוצרה אי וודאות בשאר לשאלת סיום העבודות.

כמו כן, תושבי האזור סברו כי אין מדובר בעבודות הרכבת הקלה, משום שתוואי הרכבת אינו אמור לעבור ברחובות בלפור, אלה רק לחצות את צומת יוספטל-בלפור ועל כן ביקשו להבין מה ייעודן של העבודות הללו.

כעת נעדכן כי לא מדובר בעבודות תשתית הקשורות לעיריית בת ים או "מי בת ים", אלא מסתבר כי הגורם האמון על העבודות היא חברת נת״ע (נתיבי תחבורה עירוניים) אשר מבצעת את עבודות הרכבת הקלה. החברה שוקדת בימים אלה על יצירת נתיב תחבורה ציבורית ברחוב.

העבודות בבלפור. צילום: אביחי חיים

חברת נת״ע התייחסה לתלונות התושבים על כך שהם הופתעו לגלות את העבודות ללא הודעה מראש וכי אופי העבודות ומטרתן אינה ידועה ומסרה כי התושבים ובעלי העסקים באזור עודכנו בעבר בדבר חסימת הנתיב והתחלת העבודות וכי שלטים בנדון נתלו לאורך הרחוב.

באשר לאי הוודאות ללוחות הזמנים של הפעילות באזור נמסר ל"שקמה בת ים" כי בעוד שבועיים יסתיימו העבודות וייפתח נתיב התחבורה הציבורית החדש.

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה בת ים כאן והיו הראשונים לדעת

תגובות

2 תגובות
  1. פקקים ענקיים ביציאה מבת ים

    כדי לצאת מבת ים זה אסון ברחוב רוטשילד צמצמו נתיבים וזה ממש נורא עומדים בפקקים מלא זמן וברחוב שלבים בתל אביב עמוס ופקוק ולא משתנה כלום כמה אפשר עומד לעמוד בפקקים!

  2. לאנה

    גם בחולון ברחוב ההסתדרות.משבשים את השגרה עם עבודות של הרכבת הקלה

-->
🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות