צילום החשודים מתוך מצלמות האבטחה של בית הספר
צילום החשודים מתוך מצלמות האבטחה של בית הספר

הפורצים התגלו כמפעילי בית תמחוי

פעילים בבית תמחוי פרטי התחברו למערכת החשמל של בית ספר בבת ים. בנס לא נגרם אסון

פורסם בתאריך: 2.9.19 17:54

בבוקר מאכילים נזקקים ובלילה פורצים. מזה שש שנים מתקיים בית תמחוי פרטי בחצר האחורי של בית הספר היסודי "תחכמוני" בבת ים. במהלך היום, דואגים מפעילי המקום לחלק מזון לאנשים קשי יום.



בבית התמחוי נהגו לחלק מוצרי מזון יבשים לצד פירות ירקות למשפחות מעוטות יכולות, אך פעלו ללא אישור רשמי של עיריית בת ים. ככל הנראה, בהתחשב בפעילות למען הקהילה שנעשתה במקום, לא הועברה תלונה לעירייה על חוקיות מפעל החסד המקומי.

אולם, כעת נחשף כי בסוף השבוע האחרון, שלושה ימים לפני פתיחת שנת הלימודים, פרצו שני גברים שככל הנראה מפעילים את המקום, אל תוך שטח בית ספר "תחכמוני" בשעה 2 לפנות בוקר. זאת, בניסיון להתחבר למערכות החשמל של בית הספר. הפורצים מתחו קו מתח גבוה מתוך בית הספר אל למחסן בו מתקיימת הפעילות, ואשר ממנו מחלקים את המצרכים.

עבודות החשמל הפירטיות שביצעו החשודים אינן בטיחותיות ומסכנות את צוות ההוראה ותלמידי בית הספר. הנהלת בית הספר גילתה על כך דרך מצלמות האבטחה והדבר הועבר לעיריית בת ים.

האירוע נודע בהמשך להורי התלמידים הזועמים,אשר לאחר בדיקה נוספת, גילו כי בית התמחוי היזום מפעיל תנורים תעשייתיים גדולים המתאימים למאפייה "הם ביצעו חיבורי חשמל שאינם תקניים או בטיחותיים והם מסכנים את הילדים של כולנו", אמר אב שבנו לומד בבית הספר והוסיף "מדובר תנורים של מאפייה עם חיבורים רשלניים. מה היה קורה אילו הייתה פורצת שריפה במחסן והייתה חלילה פוגעת בבית הספר? זוהי סכנה לילדים".

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה בת ים כאן והיו הראשונים לדעת

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. גבריאל ארזואן

    לגביי גמך חסדי יוסף שפועל מזה 23 שנה ופועל בסמוך לבית ספר תחכמוני לא גנבו חשמל מאף מקום פשוט הייה קצר חשמלי באחד החוטים והבאנו חשמלאי מיקצועי שיתקן תתקלה ותוקן התקלה בשביל שהעבודה תחזור לישיגרה גמך חסדי יוסף עוזר מזה 23 למישפחות מעוטות יכולת זקנים נשים חד הריות אברכים יוצאי רוסיה וה תיופיה מדי שבוע מקבלת מישפחה סל ירקול ופירות נדיב פעמיים בשנה מקבלים סל ענק בראש השנה ופסח סל מעל 1.000 משפחות שהמישפחות יכלו לחגוג את החג כמו שצריך גמך חסדי יוסף לא ניתמך מיטעם המידינה או מיטעם כל גוף אחר אלה בחסדי אנשים טובים שתורמים מיכספם ומיזמנם בלי שום מטרת ריוח בכדי שאנשים יוכלו להתקיים בכבודו לחגוג תחג כראוי ישר כוח גדול לכל המסעיים והתורמים שתהיה שנה טובה לכל עם ישראל

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות