הכלבה "מילה"
הכלבה "מילה"

תושב בת ים מחפש במשך חודש את כלבתו שאבדה

דודי יולזרי ועקנין בן 34 מבת ים מחפש את כלבתו "מילה" כבר חודש

פורסם בתאריך: 1.9.19 18:52

דודי יולזרי ועקנין בן 34 מבת ים, איבד את כלבתו האהובה "מילה" בת השנה וחצי. הכלבה היא מסוג זאב מעורב עם רועה בלגי. ועקנין מספר כי אימו נפטרה ואינו בקשר עם משפחתו, כך שלמעשה כלבתו מילה היא הדבר היחיד בחייו ״זה רק אני והיא״, הוא אומר.



מילה נעלמה בעת שועקנין שהה מחוץ לביתו ומאז הוא לא מרפה בחיפושים. "הייתי בהזכרה של אמא שלי לפני חודש, והתעכבתי בגלל תפילת הערבית, כשחזרתי הבית היה ריק והחלון היה פתוח. מאז לא ראיתי אותה, אנשים סיפרו שראו אותה רצה לטיילת״ הוא מספר ומוסיף "כל לילה אני יוצא מהבית למשך שעתיים – שלוש עם מגפון וקורא לה ברחובות בת ים, חולון ראשון לציון ויפו. בבקשה תעזרו לי. אם יש לכם מידע שיכול לעזור אני מתחנן שתתקשרו אליי"

הכלבה "מילה"

 

וקנין מספר בצער "אני משתגע מדאגה ומגעגועים לכלבה שלי. כל בוקר הייתי משכים קום ומקבל ממנה ליקוק  של אהבה טהורה, אני לא מסוגל להבין איך הילדה שלי עדין לא איתי".

ועקנין פרסם פוסט בדף הפייסבוק שלו, ששותף על ידי עשרות אנשים ובו כתב: "הדמעות לא מפסיקות לזלוג לרגע, אני מרגיש כאילו לקחו לי רגל או יד, אפשר לחיות אבל זה קשה וכואב. אין מילים שיתארו את ההרגשה שלי".

"הכלבה שלי 'מילה' היא כל עולמי, תינוקת שלי, מה אני אעשה בלעדייך. אני לא מסוגל לחשוב שלא תהיי עוד בבית. אני מפורק בלעדייך, איך כח אין חשק אין רצון לעשות כלום. כשאת לא בבית – הבית מת".

ועקנין הוסיף בכאב "אני כבר לא מחזיק מעמד בלעדייך. מילה שלי, אני לא אוותר עליך לעולם. אני אהפוך כל אבן עד שתחזרי הביתה. אני מצפה לך פה בלי אוויר לנשימה, בלי חשק לחיות, רק לקבל פיסת מידע שתביא אותך בחזרה".

הכלבה "מילה"

 

דודי הודה למאות התושבים ששיתפו את הפוסט בניסיון למצוא את כלבתו האהובה ואמר "תודה לכל האנשים הטובים שאיתי בכל רגע ובכל שעה, אנשים שמחפשים, משתפים שעושים הכל וזה לא מובן מאליו. הכלבה שאבדה היא המשפחה שלי".

"מי שיודע דבר על מקום הימצאה מוזמן להתקשר לועקנין שמציין "אל תהססו להתקשר בכל שעה ביום למספר 053-366-8262".

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה בת ים כאן והיו הראשונים לדעת

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות