אוהבות לבשל בבית? עכשיו תוכלו להרוויח מזה כסף

פרויקט "בביתה" מגיע לבת ים: נשים מבשלות יוכשרו לאירוח ויזמות קולינרית

פורסם בתאריך: 7.9.19 15:23

מועצת הנשים העירונית מביאה לבת ים את פרויקט "בביתה", שמכשיר נשים לארח בביתן תיירים לארוחה ולהפוך ליזמיות קולינריות.

את הפרויקט מובילה מחזיקת תיק הנשים במועצה העירונית,  קטי פיאסצקי, ועיריית בת ים כדי לעזור לנשים להפוך את כישוריהן למקור הכנסה. בימים אלו מתגבשת קבוצת נשים המעוניינת לקחת חלק ביוזמה בעלת הפוטנציאל התיירותי בבת ים. הפרויקט פונה לנשים בשלניות, שאוהבת לאחר ולספר סיפור, לפתוח את דלת ביתן בפני תיירים.



תחום האירוח הביתי נמצא במגמת עלייה בשנים האחרונות, נוצר ביקוש לחוויה אותנטית וייחודית מצד התיירים שזונחים את מסעדות היוקרה לטובת ארוחה חברתית ומשפחתית. אירוח ביתי מייצר אווירה אינטימית וחיבור למנהגים, מאכלים, תרבויות, סיפור חיים אישי ומטעמים שעוברים מדור לדור. 

יועצת ראש העיר למעמד האישה ויו"ר מועצת הנשים, ענת לבנת, אמרה כי "מאז שנכנסתי לתפקידי שמתי לי כאחד מהיעדים הברורים בנושא של העצמת נשים את התעסוקה על גווניה ועצמאיות לנשים. שיהיה להן את היכולת לפתח את עצמן. פרויקט 'בביתה' מכשיר אותן לפתח את עצמן לפי כישוריהן לפתח עסק בביתן. בת ים עיר תרבותית רב גונית ובהחלט פלטפורמה ששווה לנצל אותה בתמיכה ובלווי של העירייה ומועצת הנשים". 

 מומחית להקמת קהילות מארחות ומנהלת קהילת המארחים 'People Love People', יעל קורלנדר, תוביל את ההשתלמות בת ה-14 מפגשים. בנוסף יהיה סיור לימודי אצל נשים המתפרנסות מאירוח ביתי בירושלים, מטרת הפרוייקט להכשיר נשים לעסוק באירוח ביתי, לייצר קהילת נשים בתחום ולסייע להן לקדם את עסקיהן. הקבלה לתכנית כרוכה בדמי השתתפות סמליים של 500 שקלים למשתתפת והיא מוגבלת ל-25 נשים, ניתן להגיש בקשה לסבסוד. שני מפגשי חשיפה יתקיימו  ה-15 בספטמבר וה-23 בספטמבר החל מהשעה 17:00 ועד 20:00.

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה בת ים כאן והיו הראשונים לדעת.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות