המטופלים יצאו למאבק: לא מוותרים על רופאת הילדים האהובה

ד"ר איווגניה גינסבור, שהגיעה לגיל 70, צפויה לסיים את עבודה בסניף קופ"ח אחרי עשרות שנים. אלא שמטופלים לא מוכנים לוותר עליה ויזמו עצומה הקוראת להשאירה

פורסם בתאריך: 29.8.19 10:33

המטופלים של קופ"ח כללית במרפאת סוקולוב בבת ים, יוצאים למאבק כדי להשאיר את רופאת המשפחה והילדים, ד"ר איווגניה גינסבור, בת ה-70 שעתידה לסיים את עבודתה בסניף בעוד כחודשיים, לאחר שעברה את גיל הפרישה, ולשמש כרופאה מחליפה בחולון ובבת ים.

בינתיים, החלו המטופלים בהחתמת עצומה, הקוראת להשאיר את ד"ר גינסבורג העובדת בבת ים יותר מ-40 שנה.



את העצומה יזם אלכס ברונשטיין, אב לשלושה ילדים, אמר ל"השקמה בת ים": "החלטנו לעשות הכל כדי להשאיר אותה בעבודה. מדובר על רופאה שטיפלה בי כשהייתי ילד ומטפלת כעת בילד שלי. מאות מתושבי בת ים עברו תחתיה במהלך השנים וכעת אנו רוצים גם שתמשיך לטפל בנו ובילדינו".

מטופל נוסף הוא הוא גדעון מימרן, אב לילד שגם הוא טופל אצלה, אמר: "היא רופאה מדהימה, טובה מקצועית ועוזרת באהבה. תמיד הייתה כאן לצדנו בכל דבר שהיינו צריכים ועדיין צריכים, אין אישיות כמותה. אנחנו נעשה הכל כדי שהיא תישאר ואני קורא לכל המשפחות המטופלות על ידה להצטרף אלינו כדי להראות עד כמה אנחנו אוהבים את הרופאה ולא רוצים חלילה שהיא תעזוב".

ממחוז תל אביב בקופ"ח כללית נמסר: "ד״ר גינסבורג היא רופאה ילדים מסורה ומוערכת, אשר המשיכה במתן שירות רפואי על אף שעברה את גיל הפרישה. היא מסיימת את תפקידה במרפאת סוקולוב אך תמשיך להעניק שירות רפואי כרופאה מחליפה במרפאות כללית השונות בחולון ובבת-ים. למרפאת סוקולוב צפויה להצטרף רופאת ילדים. אנו נמשיך להעניק שירות מקצועי ומסור ללקוחותינו".

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה בת ים כאן והיו הראשונים לדעת

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות