ליקויים
ליקויים

ליקויים והזנחה: כך נראה גן בבת ים רגע לפני פתיחת שנת הלימודים. צפו:

"כל ילד שמגיע לגן מקבל גן עצוב, אסור לילדים להגיע לגן כזה", כך טוענת אם לילדה שאמורה להיכנס אליו ביום ראשון

פורסם בתאריך: 28.8.19 13:03

ביום ראשון יחזרו ילדי הגנים ובתי הספר ללימודים, אלא שיש הורים בבת ים שמדואג מואגים מהמצב הפיזי שבהם נמצאים הגנים.

כפי שפורסם כאן ב"השקמה בת ים" בעירייה יצאו בשיפוצי קיץ במוסדות החינוך. אולם במספר מקומות מציביעם ההורים על ליקויים חמורים. כך, למשל, ההורים בגן אפיק טוענים כי הוא כלל לא נכלל ברשימת הגנים שעברו שיפוצים והם מאוד מודאגים ממצבו.

"הגענו היום לגן וחשכו עינינו", סיפרה שרה רוזוליו דוביקו אם לילדה בת שלוש. "הגן מטונף ומוזנח מאוד. אף אחד לא נגע בו בכלל והוא זקוק לשיפוץ נרחב מאוד. יש בורות גדולים על הרצפה שמכסים אותם עם חול כ'פתרון זמני', אך לא נראה שמתכוונים לתקן את זה בזמן הקרוב. לא משקיעים בילדים שלנו, ליד גינות המשחקים בגן הכל מלוכלך שבור ולא תקין. מפקירים את הילדים שלנו".



רוזוליו מוסיפה כי "יש ליקויים מאוד חמורים בגן, שברים סביב ארגז החול וסכנה אמיתית לילדים. כל ילד שמגיע לגן מקבל גן עצוב, אסור לילדים להגיע לגן כזה". לדבריה פרט לליקויים החמורים בגן, בסמוך אליו מבצעים עבודות בנייה במסגרת פרויקט תמ"א. "אנחנו לא נשלח את ילדינו לגן", היא אומרת, "אף אחד לא צבע ולו קיר אחד בגן הזה. כמו שהוא נסגר ככה הוא נפתח השנה ואנחנו לא מוכנים לשתוק. זה הילדים שלנו".

גם וונדה רפאלי, אם לילדה בת 3 וחצי, מודאגת. רפאלי מספרת כי בעבר בתה נפגעה מהמעקה של המגלשה. "במזל גדול זה נגמר בנס ובפציעה קלה", היא מספרת. |פניתי לעירייה להסיר את המעקה, אך שום דבר לא נעשה. הילדים שלנו חוזרים לגן שבו יש חורים ברצפה, חצי מדרכה שבורה בתוך החצר".

מחזיק תיק החינוך ומ"מ סגן ראש העיר, אלי יריב מסר: אנחנו משפצים קרוב ל-90 גנים בזמן קצר של שבועיים וחצי עד שלושה שיש לנו זמן לעבוד. הגן המדובר ידוע לנו ואנחנו מטפלים בו על מנת שהוא יוכשר ב-1 בספטמבר כמו שאר הגנים בבת ים. ברור שיהיו מספר גנים שלא יעברו שיפוצים רק מפאת חוסר הזמן, אבל אני מבטיח שכולם ישופצו ויסודרו בהמשך. צריך לזכור שעד לפני זמן קצר, היו פעילויות בגנים של צהרונים וקייטנות ולכן לא יכולנו לפעול. אני מבטיח שכל הליקויים יתוקנו".

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה בת ים כאן והיו הראשונים לדעת

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות