הזנחה בתחנת טיפת חלב ברחוב קדושי קהיר. צילום: אביחי חיים
הזנחה בתחנת טיפת חלב ברחוב קדושי קהיר. צילום: אביחי חיים

חלודה וקירות מתקלפים: כך נראות תחנות טיפות חלב בעיר

ריהוט מתפורר וחלודה בדלתות הם רק חלק מהמראות המקדמים את פניהם של ההורים הבאים עם ילדיהם לטיפול

פורסם בתאריך: 21.8.19 13:05

מבנה ישן, כניסה מוזנחת, קירות מתקלפים, ריהוט ישן ומתפורר ורצפה מלוכלכת, הם רק חלק מהמראות המקדמים את ההורים המגיעים עם תינוקם לטיפת החלב ברחוב קדושי קהיר בבת ים. בנוסף, מתלוננים הורים רבים על כך שאין במקום משחקים לילדים הממתינים לטיפול.



בנוסף לכל, בעקבות חופשה השבוע, של צוות האחיות בתחנת טיפת החלב "גלעד" השוכנת ברחוב בלפור, נאלצים ההורים אשר רגילים לקבל את טיפול בתחנה, להגיע לתחנת החלופית ברחוב קדושי קהיר ולא מעט מהם נדהמו לנוכח ההזנחה.

 

"המצב הזה הוא אבסורדי לחלוטין, לא רק שאנחנו לא מקבלים טיפול במרפאה המוכרת שלנו, אנחנו מגיעים לכאן ורואים את כל הלכלוך והזוהמה הזו", אומרת אם לשני ילדים מבת ים. "אני גרה בקרבת בלפור ולצערי הייתי חייבת להגיע למרפאה כאן בקדושי קהיר, זוהי הפעם הראשונה שאני פה. מדובר במקום קטן ומוזנח מאוד ובנוסף אין לילדה שלי עם מה לשחק בזמן ההמתנה בתור, זה חוסר אחריות".

"בעלי מחפש חניה כבר חצי שעה", מספרת אם אחרת מבת ים. "המקום הזה נמצא בפינה של שדרות העצמאות העמוסה, כמעט בלתי אפשרי למצוא כאן מקומות חניה והמבנה עצמו נראה מוזנח מאוד", עוד אמרה האם "חשכו עיניי כאשר ראיתי את הכניסה לטיפת החלב. לא האמנתי שבשנת 2019 אראה מקום כזה בעיר בת ים".

"הכל מתקלף כאן, הדלתות חורקות, העיקר שיש קוד להיכנס לטיפת החלב", אומר הורה נוסף בטיפת החלב. "אני חושב פעמיים אם אני אסכים שבמקום מזוהם כזה אני אסכים שיחסנו את הילד שלי. זה מטריד מאוד מה שקורה כאן, מישהו צריך לקחת כאן את האחריות".

 

ממשרד הבריאות נמסר: "מצב התחנה מוכר למשרד הבריאות. עם זאת, המבנה הפיזי ותחזוקתו נמצאים באחריות הבלעדית של עיריית בת ים. משרד הבריאות התריע ופנה בנושא מצבה הפיזי הרעוע של תחנת טיפת חלב ברחוב קדושי קהיר לעירית בת ים וימשיך לפעול מולם לקידום תחזוקה ראויה של המקום".

מעיריית בת ים נמסר כי: "משרד הבריאות התריע לפני כמה שנים בפני העיריה על מצב המבנה, אך לא הסכים להשתתף במימון השיפוץ שעלותו מוערכת במיליוני שקלים. כתוצאה מכך בדקו בעירייה את האפשרות לסגור את המקום, תכנית שנשללה על ידי הנהלת העיר הנוכחית.

במסגרת הכוונה לבצע שינויים משמעותיים בתחזוקת המבנים בעיר, החלה הנהלת העיר בחודשים האחרונים בתכנון שיפוץ בטיפות חלב. ההליך נמצא כעת בעיצומו".

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה בת ים כאן והיו הראשונים לדעת

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות